Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Ik heb effe de nodige "waarschuw moderator" acties ondernomen, in de hoop dat een hoop eeh offtopic postings gedelete worden. Zodat dit topic weer wat overzichtelijker wordt..

 

Oh 02.57.01/02 is er nog niet.....Ik hoop dat het niet erg lang gaat duren voor die updates komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ga al die berichten nu achteraf echt niet meer verwijderen hoor.

Dan start je maar een nieuw topic voor een nieuwe firmware versie en als er dan weer off-topic geneuzel in terecht komt, waarschuw je meteen en niet dagen/weken nadien door middel van een "kleine" 20 waarschuwingen. Dat wordt (in ieder geval door mij) niet bijzonder op prijs gesteld:-(

Ik heb ook nog een leven naast sat4all.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze topic nogmaals geheel doorgenomen. Daarnaast heb ik diverse beweringen voorgelegd aan deskundige personen. Hieruit blijkt dat enkele beweringen die gemaakt zijn door enkele posters kant nog wal raken.

 

Graag zie ik in volgende topics geen combinaties meer van de 7100 en de 8000, aangezien ze de software gedeeltelijk niet op de zelfde manier interpreteren. Ze mogen dan technisch wel vrijwel geheel gelijk zijn, maar door de beperking van een single tuner (en ander type/model tuner) kun je de manier van softwaregebruik niet goed met elkaar vergelijken. Dit heeft simpelweg te veel invloed op kanalenlijst, timerfuncties, en schakelfuncties tussen de twee tuners. Wil je over jouw tuner discussieren, doe dit dan in een topic die overeenkomt met jouw model.

 

Daarnaast is het nivo in deze topic dusdanig gedaalt dan het geen nut heeft om hierin verder te gaan. Bij deze sluit ik deze topic en hoop ik dat iedereen hier een les uit trekt, zodat we in het vervolg met respect met elkaar om gaan. Krijg je van iemand geen gelijk, dan is het misschien verstandig om jezelf eerst eens in de stof te verdiepen vóórdat je een tegenargument geeft.

 

Mocht je het niet met ons beleid eens zijn, dan hoor ik het graag, want dan verwijder ik met alle plezier je account op Sat4all.

 

Bij deze is deze topic gesloten...

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...