Ga naar inhoud


ervaringen Vantage HD 8000s


endurance

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
Ik ben wel zo wijs om de ontvanger zonder probemen te kunnen gebruiken , Ik ga ook niet tegen de wind in ****** . jullie moeten gewoon bij jezelf te rade gaan , per slot van rekening heb jij de problemen .

Ik houd me aanbevolen voor meer briljante tips!
Maar niet meer over de Vantage: die heb ik niet meer.

Ik heb een nieuwe, zogenaamd compatibele, harddisk opgehaald en een USB harddisk van 1,5 TB gekocht.
Beiden vanavond even proberen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 333
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb zojuist een aanbevolen harddisk ingebouwd, een Seagate Pipeline HD 2 van 500 GB.

Aangezet, geformatteerd, 5 minuten TV gekeken, ging goed, even terug spoelen, in timeshift verder kijken, 1 minuut later ging hij stotteren en 10 seconden daarna nix meer, hangen.

Apparaat uit en weer aan gezet met de power button en nu ziet hij de harddisk niet meer.

Ik begin het zat te worden.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Dus de timeshift werkt niet goed.
Ik ga dat morgen bij mijn ontvanger eens uitproberen.
Ik laat het hier weten.

Ja en nee.
Ik heb ook films in een timeshift van 2 uur gehad, zonder problemen, nu heb ik opeens een probleem met een timeshift van 1 minuut.
Met een aanbevolen harddisk notabene.
Ben nu een nieuwe externe harddisk van 1,5 TB aan het testen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe, met de externe harddisk aan USB, gaat het een stuk beter.

Ik ben nu zelfs 2 zenders aan het opnemen en 1 in timeshift aan het bekijken en tot nu toe gaat dat goed.

 

Was nog wel ff een drama met formatteren, de 1,5 TB disk kwam standaard met NTFS en dat snapt de Vantage niet, XP formatteert FAT32 niet boven de 32 GB en de tuner kan het zelf ook niet, bleef rebooten, Linux deed het wel :-)

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe gaat het niet perfect.

De 2 opnames liepen netjes door, maar ik raakte de timeshift kwijt, zomaar opeens.

Ik probeerde later de 2 opnames te bekijken, 1 deed het en de ander niet, er stond dat ik 50 minuten had opgenomen, maar bij afspelen kreeg ik zwart beeld.

Morgen de winkel bellen, es kijken of ik deze in kan ruilen voor een dreambox.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je bevindingen nou eens bij Vantage post:

logo_links_oben.gif?

 

p.s. ik heb op Duitse Vantage forum gelezen dat bij uitgebreid testen is gebleken, dat het niet aan type harddisk ligt. Vandaar dat die voorkeur lijst van hdd is weggehaald van site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Henri Aalten
Dus de timeshift werkt niet goed.
Ik ga dat morgen bij mijn ontvanger eens uitproberen.
Ik laat het hier weten.
Beste henri de problemen krijg je door gecodeerde zenders . 1 gaat goed 2 word het al moeilijker en de time shift gebruikt ook de kaart . en aangezien de kaart voor DE zender die gekeken wordt gebruikt wordt, en ook opgeladen . wordt dat gewoon overgebruikt, En met de orginele CDS module is maar een gedecodeerde opname mogelijk (WAAROM ZOU DAT NOU WEZEN).De tweede gaat gecodeerd op de schijf en moet later ge decodeerd worden , door afspelen . En dat moet zeer snel erna gebeuren . omdAT DE KAARTSLEUTEL SNEL VEROUDERD , en het dan daarna niet meer kan .En doe je teveel krijg je dat stukken gecodeerd en stukken ongecodeerd raken en dan begint het gelazer . En gebruik geen grotere hdd dan 500. en ook geen sata
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het voorbeeld van Invertist gevolgd, deze box is terug gegaan en ik heb een leenboxje.

Als het goed is, dan heb ik over 2 weken een DM8000.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
..... omdAT DE KAARTSLEUTEL SNEL VEROUDERD , en het dan daarna niet meer kan .En doe je teveel krijg je dat stukken gecodeerd en stukken ongecodeerd raken en dan begint het gelazer . En gebruik geen grotere hdd dan 500. en ook geen sata

Hoe krijg je de onzin bij elkaar verzonnen.... heb je soms veel kleinkinderen die graag naar sprookjes luisteren?

1- de sleutel veroudert niet snel: deze wordt bij CD om de drie dagen gewisseld, en de oude sleutel blijft drie dagen op de kaart bewaard (en is dan bruikbaar). Je moet dus in het slechtste geval binnen drie dagen gedecodeerd hebben.
2- je krijgt normaal gesproken geen gecodeerde en gedecodeerde stukken door elkaar
3- Geen SATA?? Dus dan moet ik een verloopje zien te vinden om de SATA aansluiting naar PATA om te bouwen?? Dat gaat niet lukken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: 44piet
..... omdAT DE KAARTSLEUTEL SNEL VEROUDERD , en het dan daarna niet meer kan .En doe je teveel krijg je dat stukken gecodeerd en stukken ongecodeerd raken en dan begint het gelazer . En gebruik geen grotere hdd dan 500. en ook geen sata

Hoe krijg je de onzin bij elkaar verzonnen.... heb je soms veel kleinkinderen die graag naar sprookjes luisteren?

1- de sleutel veroudert niet snel: deze wordt bij CD om de drie dagen gewisseld, en de oude sleutel blijft drie dagen op de kaart bewaard (en is dan bruikbaar). Je moet dus in het slechtste geval binnen drie dagen gedecodeerd hebben.
2- je krijgt normaal gesproken geen gecodeerde en gedecodeerde stukken door elkaar
3- Geen SATA?? Dus dan moet ik een verloopje zien te vinden om de SATA aansluiting naar PATA om te bouwen?? Dat gaat niet lukken.
1 dat is snel . 2 je begint met opnemen en bij te veel opnames tergeljkertijd stopt het decoderen / en gaat verder met gecodeerd 3 ik heb e- Sata en usb , met usb nooit problemen. En ga jij de donald duck maar lezen ps en jij hebt mooi weer iemand naar de dream geholpen en dat was zeker de bedoeling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 44piet
1 dat is snel . 2 je begint met opnemen en bij te veel opnames tergeljkertijd stopt het decoderen / en gaat verder met gecodeerd 3 ik heb e- Sata en usb , met usb nooit problemen. En ga jij de donald duck maar lezen

Hoe heb je die e-Sata disk aangesloten dan ?
Er zit geen e-Sata aansluiting op de Vantage.

En kap nou eens met die rot opmerkingen (Donald Duck) tegen anderen.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...