Ga naar inhoud


[Release!] Newnigma2 v2.8


iRuud

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: drz
Origineel bericht van: dagg
Origineel bericht van: GHP
De favorieten zie ik wel, maar die zijn dan leeg...


newnigma had (/heeft nog steeds?) de nare gewoonte om multiple bouquets standaard op no te zetten in menu/system/customize. ff omzetten op yes dus :P

Bij 2.8 niet hoor.. 2.7 ook al niet, dus waar jij dat nu weer vandaan haalt is mij een raadsel.


hélemáál uit m'n duim gezogen, deze: >>thumbs_up.gif<< wat denk je nou? crazy
zelf meegemaakt vanuit een clean install + van een verslaafde newnigma2 user ook gehoord. sja...

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die tandwielen zijn heel irritant ja. Soms ben ik met ipkg install of webcontrol bezig en ziet mijn vriendin continue tandwielen als ze As the world turns zit te kijken. Vraag mij ook af of die dingen uit kunnen.

Weet je wat nog irritanter is een contstant knipperende "R" als je opneemt.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mdu
Die tandwielen zijn heel irritant ja. Soms ben ik met ipkg install of webcontrol bezig en ziet mijn vriendin continue tandwielen als ze As the world turns zit te kijken. Vraag mij ook af of die dingen uit kunnen.


Tuurlijk kan As the world turns uit.
Even serieus nu. Heb hier die radertjes niet als ik met de webinterface bezig ben.

Origineel bericht van: mdu
Weet je wat nog irritanter is een contstant knipperende "R" als je opneemt.


waar staat die "R" dan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die R staat in't display als je iets opneemt met de beyonddreams skin. Tenminste bij mij wel.

Dreambox DM8000SSCC Rev 1.3 2010 + 500GB Maxtor Diamondmax

Philips Cineos 42PFL9703D/10, AC Ryan Mini, Yamaha RX-V667 + Canton Movie 125 MX, PS3, wat spaarlampen en een deurbel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dagg

hélemáál uit m'n duim gezogen, deze: >>thumbs_up.gif<< wat denk je nou? crazy
zelf meegemaakt vanuit een clean install + van een verslaafde newnigma2 user ook gehoord. sja...

Ah vandaar.
Van de 15 boxen die ik heb omgeflashed was er namelijk niet een waar ik deze aanpassing hoefde te doen.
Allemaal hadden direct de optie op 'yes' staan.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet ik het op een later tijdstip ook nog maar weer eens proberen, het is wel een mooie image namelijk. Draai momenteel ook probleemloos met nabilo trouwens.

 

Dreambox 800 HD PLI

Dreambox 7000s (PLI)

80cm triax

Multihouder 19.2, 28.2, 23.5, 13 alps

Netwerk met Synology ds209 met 2 x 1,5 tb in raid1

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb vandaag de Newnigma2 v2.8 geflashed, moet ook zeggen dat die niet tegenvalt, laat hem voorlopig eens even staan en wacht af wanneer Pli Jade 3 Enigma 2 met een betere versie komt

 

groeten uit Meerssen

 

Frans

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 4-stimpy
En die draaien allemaal stabiel?
Bij mij was het namelijk een drama.

Nee, de eerste keer crashde de box.
Ik had de button op de webbrowser gebruikt om de box te rebooten.
Maar een loopje naar de ontvanger om even op het knopje te drukken werkte aanzienlijk beter. smile

...soms kun je ook té lui zijn, als mens zijnde. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag ook deze image erin gestopt. Het is een mooi stukje werk wat weer is geleverd. Hij draait bij mij stabiel en is nog geen keer vastgelopen in tegenstelling tot andere die ik heb gebruikt.

Ik mis echter één item of ik kan hem nog niet vinden. Kon je in Gemini nog je schotel iets draaien (west of oost kant op)met de afstandsbediening als je schotel net niet helemaal lekker stond. Dit stukje software kan ik niet vinden. Heeft iemand enig idee waar dit zit of is het er gewoon niet?

Groeten Edwin,

Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...