Ga naar inhoud


[Enigma 1] EPG import via Sqlite - Nederlandse en Belgische kanalen


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: B17
Ok zal de epg.db verwijderen, daarna de nieuwste rytec.dat plaatsen en dan opnieuw retrieven. Doe ik de procedure dan goed..

B17 smile


Misschien toch best even na het verwijderen van de epg.db een nieuwe file aanmaken.

Dit doe je door Sqlite even af te zetten. Uit het het menu gaan. en daarna SQlite terug aan te zetten.

Controleer dan even of de epg.db opnieuw aangemaakt is.

Je moet dan een nieuwe retrieve doen natuurlijk, want je EPG is natuurlijk leeg zo.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is er anders aan de files die je kunt downloaden via de software beheer menu van pli dan die van jouw site ?

Want ik heb dat gedaan en nu zie ik helemaal geen mappings van de kanalen en als hij wilt gaan downloaden zegt hij database down.

 

groeten,JBnl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JBnl
Wat is er anders aan de files die je kunt downloaden via de software beheer menu van pli dan die van jouw site ?
Want ik heb dat gedaan en nu zie ik helemaal geen mappings van de kanalen en als hij wilt gaan downloaden zegt hij database down.

Die in software-beheer staat is misschien een oudere versie. Als we (via de PLi website) de laatste versie krijgen dan zullen we die toevoegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
Origineel bericht van: B17
Ok zal de epg.db verwijderen, daarna de nieuwste rytec.dat plaatsen en dan opnieuw retrieven. Doe ik de procedure dan goed..

B17 smile


Misschien toch best even na het verwijderen van de epg.db een nieuwe file aanmaken.

Dit doe je door Sqlite even af te zetten. Uit het het menu gaan. en daarna SQlite terug aan te zetten.

Controleer dan even of de epg.db opnieuw aangemaakt is.

Je moet dan een nieuwe retrieve doen natuurlijk, want je EPG is natuurlijk leeg zo.

Willy


Yep heb weer epg op de dreambox 7020, thanks Willy.

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, ik krijg dit hele verhaal wel geïntegreerd maar alleen op mijn harde schijf is het knap.

Op de gemounte USB stick begint de EPG pas woensdag op film 1,2, en 3, hoe zou dat kunnen? Ik wacht gewoon netjes na retrieve tot het downloadvenster weg is... Overige kanalen lijken wel goed te gaan

 

 

Het grote nadeel vindt ik dat zodra ik het op de harddisk zet deze constant blijft draaien (veel geluid).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wel netjes EPG van de Film kanalen.

 

We hebben wel ondervonden dat oude EPG data kon storen met gaten tot gevolg.

 

Zoek daarom even op je HDD en USB stick of geen bestanden met epg.dat in de naam kunt vinden. Deze kun je gewoon verwijderen.

 

Hierna wel een nieuwe retrieve uitvoeren.

 

Ook als je de MHW EPG laat aanstaan, kan het gebeuren dat er gegevens overschreven worden. En vermits momenteel de MHW EPG van CDS weeral problematisch is, kan dit ook wel voor storingen zorgen.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rettektet
Ik heb dat mediahighway EPG geprobeerd uit te zetten maar elke keer als ik herstart staat het weer aan... crazy


Heb dit nog gehoord, dat je MHW niet afgezet krijgt.

Echter bij mij is ie netjes uitgeschakeld zonder probleem.

Misschien kun je het volgende proberen:

1. Zet de EPG even op Enigma ipv SQlite
2. Zet nu de cache af.
3. Exit het menu.
4. Herstart de GUI.
5. Ga terug naar de EPG setup.
6. Staat de EPG nu uit?
7. Zet de EPG terug op SQlite lite.
let erop dat de plaats van de database dezelfde is als tevoren. De EPG is dan terug beschikbaar.

Succes.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch vreemd, ik heb het gister gewist en toen werkte het nogsteeds niet. Via harde schijf wel. Echter heeft hij vanmorgen op de ingestelde tijd geen update uitgevoerd.

Moet ik soms nog iets instellen in de cfg-file?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rettektet
Toch vreemd, ik heb het gister gewist en toen werkte het nogsteeds niet. Via harde schijf wel. Echter heeft hij vanmorgen op de ingestelde tijd geen update uitgevoerd.
Moet ik soms nog iets instellen in de cfg-file?


Als ik het goed begrijp werkte het op je hdd. Vervolgens heb je de sqlite db verzet van je hdd naar je usb. En toen werkte het niet meer.

1. kijk eens in /tmp map naar een log file. Als mijn interpretatie juist is zal er in staan dat de db niet gevonden is.

2. Is dit het geval dan kun je dit aanpassen op twee manieren.

De eenvoudigste is de dreambox EPG plugin te runnen. En elke import actie die je activeerd hebt even opnieuw te selecteren, en een nieuwe retrieve uit te voeren.

De tweede methode is in de /var/tuxbox/config/dbepg map elke .cfg file te editten zodanig dat de db file nu gevonden wordt. Path goed zetten.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JBnl
na uitvoeren van e1_rytec.sh gaat hij het bestand wel downloaden maar dan krijg ik de melding:

Data /media/cf/rytecxmltv not found.


wat mis ik ? Het heeft namelijk altijd gewerkt.


Goed dat je een verse installatie gekozen hebt, want in deze zit er duidelijk iets niet goed. Een path dat automatisch gezet wordt kwam duidelijk niet goed over.

Kijk nu maar eens op je hdd of USB of geen verloren gelopen rytecxmltv bestand vindt. Dit kun je zonder bezwaar wissen.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...