Ga naar inhoud


[Enigma 1] EPG import via Sqlite - Nederlandse en Belgische kanalen


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb de file ook eens gedownload en geopend met 7-zip en deze opent gewoon, en ik kan de inhoud bekijken.

 

Je moet de file downloaden, in de /tmp dir van je box zetten en installeren met de blauwe knop van de box.

 

Als dat niet lukt, laat het dan weten AUB

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de file ook eens gedownload en geopend met 7-zip en deze opent gewoon, en ik kan de inhoud bekijken.

 

Je moet de file downloaden, in de /tmp dir van je box zetten en installeren met de blauwe knop van de box.

 

Als dat niet lukt, laat het dan weten AUB

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd!?

 

Met Winrar gaat het niet met 7-Zip wel, ik denk dat er toch iets niet goed is gegaan met het inpakken!

 

Alle andere files van jou kan ik wel met Winrar uitpakken.

Maar goed ik heb de files erin gezet en ga het nu proberen.

 

Alvast bedankt voor al het werk wat je eraan gehad hebt

 

groetjes,

jj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je het aantal dagen terug gebracht in de EPG Import plug-in config?

 

Hoeveel dagen EPG heb je nu? Even EPG opvragen op de box en kijken.

 

Heb je eerst de epg.db gewist?

Willy

Anders blijft die de gegevens die je er voorheen in had behouden en zul je pas over enkele dagen het effect gaan zijn. Je download nu misschien wel maar 4 dagen, maar de oude gegevens blijven staan en worden overschreven met nieuwe en degene die niet overschreven zijn blijven staan tot ze vervallen.

 

Als de je epg.db wist, moet je wel eerst een nieuwe aanmaken door even naar de EPG config te gaan en opnieuw een plaats aan te duiden voor de nieuwe database. Check daarna even of er een nieuwe database is aangemaakt.

 

Willy

 

Mijn epg.db met 8 dagen CD/TVV en 6 dagen UK

post-41937-1318260529,5666_thumb.jpg

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Origineel bericht van: janneke
@Kabeltje en @Rytec, blijft deze plugin nog steeds slechts mogelijk voor Pli of is er voor Gemini ook een optie?
Het werkt bij mij (DM 500) overigens uitstekend op Pli, maar Gemini is bij mij heel wat stabieler wat bijvoorbeeld opnames betreft en plugins, zoals webstream2db en youtubeplayer.
Vandaar, dat ik "jullie" plugin graag in Gemini zou willen gebruiken.
Nog altijd bedankt voor jullie inspanningen en ik ben benieuwd wat er nog komt.
Groeten,
janneke laugh


Voor deze plug-in heb je SQlite EPG nodig, en deze is naar mijn weten alleen beschikbaar op PLi.

Voor Gemini is er een mogelijkheid als je de MV (Multi-view) plug-in aan de praat krijgt. De plug-in kun je vinden op IHAD tesamen met een heleboel discussies over het aan de praat krijgen. Ik heb de belangrijkste files hiervoor op www.rytec.be laten zetten. (helemaal onderaan de pagina).

Dus: eerst de MV plug-in draaiende krijgen, en dan help ik U verder met de import van de EPG gegevens.

PS: ik heb hem zelf ooit éénmaal aan de praat gekregen met de info van IHAD. Maar de moeilijkheden wogen zwaarder dan het gebruik van PLi.

Willy


@Willy, ik heb weer eens van alles geprobeerd met de installatie van MV op mijn DM500, allerlei versies en Gemini-images, maar helaas. Wie weet gaan de ontwikkelaars van Gemini er zelf eens mee aan de slag. Nog mooier zou zijn als de Pli-mensen en de Gemini-mensen eens kwamen met een image van hun samen waar alle voordelen van de twee in zouden zitten. Maar dat zal wel een droom blijven.
Groeten,
janneke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: janneke
Nog mooier zou zijn als de Pli-mensen en de Gemini-mensen eens kwamen met een image van hun samen waar alle voordelen van de twee in zouden zitten. Maar dat zal wel een droom blijven.

(beetje off-topic)
Van mij mogen ze. Iedereen en dus ook Gemini kan de PLi source code gewoon downloaden. Ofwel, Gemini kan alles wat ze leuk vinden in de PLi image gewoon zelf downloaden en in hun eigen image zetten. Ik heb echter 't idee dat Gemini niks meer aan Enigma1 gaan doen omdat zelfs de Nederlandse EPG daar nog niet werkt.

Als je iets wil veranderen in PLi dan kun je hier een thread openen of direct op ons forum http://www.pli-images.org. Daarmee doe je ons natuurlijk ook een plezier mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

:D

ja dat zou mooi zijn

best of both worlds

echter denk ik dat er daar niet veel kans toe is

eerder sneeuwt het met de kerstdagen dan dat zoiets tot stand komt

 

 

dat enigma1 weer eens een update krijgt van Pli zou mooi zijn

met die vernieuwde epg mogelijkheden er in / voorbereid

 

vooralsnog wel het laatste imageteam dat een IMAGE (jade3) voor enigma1 uitgebracht heeft

 

ciao

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo,

 

Sinds ik EPG import via Sqlite binnenhaal valt me op dat de harddisk blijft doordraaien.

Als ik de DM600PVR uitzet op standby, hoor ik dat de HD even stopt en daarnaar weer gaat draaien. Ook de volgende dag draait hij nog steeds.

EPG via Enigma binnen gehaald, DM600PVR in standby en de HD gaat uit.

De files van EPG gecontroleerd op HD en zo te zien staat alles goed.

 

De stoptijd van de HD hoort na 5 minuten te zijn volgens de instellingen

 

Is dit op te lossen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...