Ga naar inhoud


globo t90 is dat een echte wavefrontier T90


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Google eens op wavefield. Er is een verwijzing naar een importeur/webshop (immers op sat4all mag men geen reclame maken). Er bestaan twee versie een wave frontier en wave field. Voor de T90 kosten ze allebei 130 euro. Wat het grootste verschil is tussen de wave frontier/field weet ik helaas niet. Ik ben het wel mee eens als men voor de 130 pleuro's betaald voor een T90. Dat men wel een "echte" krijgt. En niet van "eigen huis merk".

Link naar reactie
Delen op andere sites


ondertussen heb ik die vraag naar WaveFrontier doorgestuurd.

 

nu kreeg ik een antwoord waar ik zelf verstomd van stond.

 

De fabrikant van de WaveFrontier T90 maakt ook nog dezelfde schotels onder andere merknamen voor de EU markt.

Zij geven daar uiteraard dan ook geen ondersteuning op, maar de schotels zouden identiek dezelfde zijn.

 

En inderdaad, op de doos staat : made in taiwan.

 

toch zijn de spec's anders...dus begrijpen wie begrijpen kan.

 

ik ga in ieder geval voor "een echte".

 

Greetz

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben benieuwd, of je straks verschil ziet, wanneer je een "echte" Wavefrontier hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daarom ben ik ook zo benieuwd naar de verschillen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De leverancier neemt zonder morren de schotel terug en betaald mij het bedrag terug, toch netjes van hen.

Enkel jammer dat dit moet voorvallen.

 

Ze vroegen mij ook vriendelijk mijn commentaar niet zo maar te posten.

 

Bij deze : case closed.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk Sjaak(k)

 

ik wil er eerlijk gezegd niet meer over uit wijken om geen ban te krijgen.

 

Maar de handelaar vertelde mij ook dat een moderator die hier zit uit de streek van Lauwe alle informatie hem geeft gegeven.

confused

 

Ook persoonlijke pm verkeer zou zijn doorgegeven.

Want hij(de handelaar) wist al redelijk wat van gesprekken af, dus ik heb hierbij grote vragen die ik ook via pm zal stellen aan de moderators die ik kan terug vinden of dit verhaal ook kan gestaafd worden.

 

verder doe ik geen uitspraken zonder zekerheid en antwoord van de mod's zelf.(zij zullen het wel als beste weten wat er gaande is.)

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann

Maar de handelaar vertelde mij ook dat een moderator die hier zit uit de streek van Lauwe alle informatie hem geeft gegeven.

Ook persoonlijke pm verkeer zou zijn doorgegeven.

Dat is wel ernstig. Valt me tegen, vooral van de PM berichten.

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooooo even! Ten eerste kunnen moderators geen PM's lezen. Alleen een admin zou dat via een omweg eventueel kunnen doen door onder de naam van een lid in te loggen.

Uiteraard gebeurt dat niet!!!

Satmann krijg van mij 24 uur om mij of paardengek de naam van de handelaar en de exacte PM (+ van en naar informatie) die zou zijn doorgegeven aan die handelaar, te geven zodat wij de onderste steen boven kunnen krijgen.

Doet hij dat niet wordt hij zonder pardon wegens het verspreiden van leugens en onrust buiten gezet en is niet meer welkom op sat4all.

Satmann hangt namelijk wazige verhalen op, beschuldigd ons ongefundeerd van iets wat niet kan en laat ons vervolgens met vragen zitten.

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij deze Ron heb ik je de informatie doorgegeven alsook naar Ome Merde, Paardengek.

 

en zoals vermeld in deze draad heb ik jullie hiervan op de hoogte gebracht.

 

Meer kan ik niet doen en ik wacht dan maar af.

 

alsook heb ik hier niemand me de vinger gewezen gezien ik ook geen namen weet.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij enorm aan je stoort is dat je ons totaal ongefundeerd indirect beschuldigd van het lezen van PM's terwijl overduidelijk jouw handelaar ons (en met name een van onze moderators) in discrediet wil brengen.

Deze moderator kan technisch onmogelijk PM's gelezen hebben en jouw beschuldigingen slaan dus ook absoluut nergens op.

We beraden ons nu wat we met jouw account gaan doen want als het aan mij lag, was je al niet meer welkom.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben binnen het moderatorteam de afgelopen dagen deze zaak uitgebreid onderzocht. Want hoewel de zaak er eigenlijk een is tussen 2 partijen waar sat4all geen deel van uitmaakt, werd er wel een moderator beschuldigd (zij het indirect) van het lekken van PM-gegevens.

 

Zoals reeds eerder geschreven zijn de moderators van dit board helemaal niet in staat om PM's van leden te lezen. Maar niettemin werden wij als sat4all door die bewering dus wel ongewild in deze zaak betrokken.

 

De laatste dagen is er intensief contact geweest waarbij alle partijen uitgebreid hun zegje hebben gedaan. Op de details zullen we hier uit privacy-overwegingen niet ingaan, maar het staat inmiddels vast dat de betreffende moderator inderdaad geen enkele informatie heeft gelekt en dat er zelfs geen enkel contact is geweest tussen de moderator en de handelaar waarmee SatMann zijn zaak heeft gedaan. Dat hebben beide partijen inmiddels bevestigd.

 

Wat ons betreft is de zaak hiermee voor sat4all afgedaan. Het topic wordt gesloten. Als iemand nog bijzonderheden heeft die van belang zijn betreffende deze kwestie, kan hij mij een PM sturen met het verzoek om het topic weer open te stellen en de motivatie waarom.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...