Ga naar inhoud


philips video vr723 /02 (wd11) display (klokje)doet niets


daltonagf

Aanbevolen berichten

ik heb hier een video waar de voeding van kapot was, voeding gerepareerd. video werkt nu alleen het klokje doet niets??. ik heb er nu twee accus afgehaald van een printplaat aan de linkerkant. deze waren een beetje groen uitgeslaan.zonder deze accus geprobeerd, maar helaas, doet het klokje ook niets. is dit een veel voorkomend euvel, want ik weet niet waar ik dit moet zoeken

 

mvg

 

rob

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zult de voeding wel niet goed gerepareerd hebben,want er zijn meerdere voedingsp.deze moeten allemaal kloppen,met name de negative sp. deze zijn voor het display,ca -23v.en er is een wissel spanning nodig,deze komt ook van de voeding HELO & HEHI,(sec.winding)is beveiligt met een weerst.4,7ohm.)Dus controleer alle elco's in de voeding aan de secudaire kant,dus meten!!Display gaat normaal niet stuk,tenzij je gekke dingen doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gratis?ben je nou helemaal...op zn minst in natura.ik heb een paar keer vrijwilligers werk gedaan, was afgelopen zondag midag weer even op bezoek,ivm een klus.ze hadden dan een etentje/barbeq ,zegd die man,ik heb liever niet dat je mee eet ivm vaste crew, tewijl hij vorig jaar de zelfe crew had en ik wel mee mocht eten,hij had notabene nog niet eens reisgeld betaald.dus laat ik hem nu maar vallen,want van techniek heeft hij geen kaas gegeten,hij had zelf een keer wat gelast,maar het spul brak al gelijk af bij de eerste belasting,hij had de massel dat er niemand gewond was geraakt,anders was hij gelijk uitgewerkt met zijn wijn boederij.DUS voor Wat hoort Wat .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...