Ga naar inhoud


[DM800HD] DREAMBOX DM800 en Philips 32 PFL9604H/12 FullHD TV


meijelsat

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een nieuwe Philips 32 PFL9604H/12 FullHD TV gekocht en eind dit jaar zal nieuwe DREAMBOX DM800 kopen . Maar Dreambox DM800 heeft geen HDMI aansluiting. Ik heb boek gebruikt aanwijzing van Philips 32 PFL9604H/12 FullHD TV gelezen over mogelijke oplossing met speciale kabel van DVI naar HDMI en tocht kan ik echte HDTV kijken, Is dat juiste oplossnig?????

dvi%20to%20HDMI%20cable.jpg

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Obi Wan
en als die te kort komt omdat de afstand wat langer is, dan gewoon een dvi-hdmi kabel kopen en aansluiten, dit werkt gewoon.


en anders een standaard HDMI-HDMI kabel met een HDMI-DVI verloopplug.

werkt standaard voor beeld en geluid.

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chablis
Voor zover ik begrepen heb, is het grootste verschil met een gewone DVI kabel, dat op de DVI uitgang van de dreambox ook het geluid wordt aangeboden.


In principe kan elke dvi kabel gewoon geluid doorgeven.

Het is alleen zo dat een hoop apparaten zoals bijvoorbeeld oudere videokaarten voor de pc geen geluid doorgeven, maar nieuwere videokaarten deze mogelijkheid wel hebben.

Ik heb mijn computer dus gewoon aangesloten op mijn tv met een standaard computer dvi kabel met aan de tv kant een verloop van dvi naar hdmi.

Het is dus niet een speciale door dmm bedachte kabel ofzo, maar gewoon standaard mogelijk.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...