Ga naar inhoud


Worden wij besodemieterd door CD.


appiesat

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: jalu
En inderdaad: zorg dat je een ontvanger gebruikt met een HDMI aansluiting, want met een Scart kabel doe je de beeldkwaliteit absoluut geen goed.


hahahahahaha dan ben je met een HD ontvanger van CanalDigitaal mooi de klos want 9 van de 10 HDMI aansluitingen op die ontvangers werkt niet naar behoren
of helemaal niet.
De mensen die zo'n hd ontvanger hebben moeten terug naar de scart aansluiting om beeld te krijgen en dat op een HD ontvanger hahahahaha.

Onze geest is als een Parachute hij werkt alleen als die open is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je bent de eerste die ik zie met zo'n klacht. Hahahaha

Ik heb ook de zoekfunctie gebruikt en niet gevonden. Hahahaha

Ook op een ander forum wordt er niet over gesproken. Hahahaha

Mocht er dan toch iemand met dat probleem zijn dan is het janken ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: blake7
hahahahahaha dan ben je met een HD ontvanger van CanalDigitaal mooi de klos want 9 van de 10 HDMI aansluitingen op die ontvangers werkt niet naar behoren
of helemaal niet.


Hahahahahahah waar haal je het vandaan inderdaad ik moet de vorige schrijver bijvallen nooiit van het probleem gehoord of gelezen.

Geef maar eens aan waar je dit nu vandaan hebt, hahahahhahhaha. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk ook dat het STB pakket een beter beeld vertoond dan een poos terug. Vooral de scherpte is erop vooruit gegaan, het plaatje springt er meer uit ipv zon waas op je scherm.

 

De bitrate is volgens mij nagenoeg identiek maar alsnog een goede verbetering. Goede punten moeten ook vermeld worden

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot een tijd geleden blijf ik van mening dat de beeldkwaliteit van Ned1,2 en 3 goed is, het is ook vaak afhankelijk van de aangeleverde content maar eigen producties zoals Het Journaal en dergelijk zijn gewoon goed.

 

Ik heb ook IPTV en Digitenne maar satelliet is veruit beter, zeker ten opzicht van Digitenne.

 

Zitten jullie twee meter van een 48 inch scherm ofzo?

 

Want dat schijnt toch wel de nieuwste mode te zijn, een zo groot mogelijk scherm aan de muur.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

 

Vandaar dat ook zeer veel mensen overstappen naar de dig. kabel!

Daar is de beeldkwaliteit gewoon superstrak! (zoals het hoord)

 

Ik zelf was een fanatiek schotelkijker al vanaf het begin, ziggo was hier bagger vroeger, vandaar ook de schotel...

 

Hedendaags kan C+ echt niet meer tippen aan de beeldkwaliteit van de dig. kabel!

 

Jammer.. ze verliezen steeds meer klanten, en proberen op slinkse wijze met proefabbo's klanten binnen te halen, waar je vervolgens weer aan vast zit.

 

Ik geef ze nog een paar jaar, mits ze er zelf niets aan verbeteren, dan gaan ze kapot.

 

Ik heb een vrij grote vriendegroep die actief altijd bezig was met sat. kijken etc.....

Nu ze een LCD hebben staan, zijn ze al enige tijd overgegaan naar de dig. kabel.

 

Kijk maar in het "te koop forum" weg wegens overstap naar....

 

 

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suc6 dan met je kabel, de vriendenploeg had zeker ook massaal schotel zodat ze de voetbal zwart konden kijken. Nu dat niet meer eenvoudig lukt massaal weer teruggegaan naar kabel. Je moet er ook niet aan denken op iedere kamer een tv en dan over een losse tuner. Dat werkt met kabel ook prijsvriendelijker wink

 

Beeldkwaliteit verschil tussen DVB-S en DVB-C zie ik niet, maar wellicht heb ik een te kleine LCD om dat te ontdekken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zit dus duidelijk een heel groot kwaliteitsverschil in de chipsets van de verschillende beeldschermen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...