Ga naar inhoud


Nieuwe software RE9000HD PVR


duitsland

Aanbevolen berichten

Wat is jullie ervaring met zappen? Krijg vaak de melding gecodeerde uitzending, terwijl ik wel een abo heb, m.n de HD zenders. Heb het dat dit zeker niet minder is geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: jan500
Wat is jullie ervaring met zappen? Krijg vaak de melding gecodeerde uitzending, terwijl ik wel een abo heb, m.n de HD zenders. Heb het dat dit zeker niet minder is geworden.

klop heb ik ook waar dat aan ligt?? ik denk aan de rebox zelf aan de kaartlezer niet aan de software wat mijn is opgevallen als ik de smartcard er uit haal zitten er krassen op de chip van mijn kaart de kaart is net nieuw.PS wat ik ook al heb mee heb gemaakt twee X is dat als ik de rebox aan zet ik heb de box nu van af 09.09.2009 dat het beeld heel erg flikkert en moet dan de box opnieuw opstarten dan is het beeld weer goed .ik weet niet of er ook al iemand is die dat heeft mee gemaakt dan hoor ik dat graag gr. Gert

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt hier ook viertal brede "krassen", echter de contacten in de kaartlezer steken er bovenuit, dit kan de oorzaak zijn. Gebruik de kaart echter al wat langer ook in mijn vorige stb ook op de oude kaart niet gebruikt in Rebox zitten deze "krassen"

Verder geen problemen met de box ook geen flikkering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: CronoS
Origineel bericht van: gilera1009
ik ga het weer proberen jullie horen het nog wel gr. Gert


de sofware staat er op en zo tezien werkt het allemaal goed hij ziet ook de smartcard gr. Gert

Heeft het ook iets opgelost met de EPG informatie? Laat hij nog steeds "Geen Informatie" zien bij het huidige programma als je zapt? [/quote

ik heb antwoord gekregen

Beste Gert,



Bedankt voor de info.



Dat er “gaten” zitten de EPG, komt doordat de EPG data niet altijd correct is. In veel gevallen wordt de EPG data niet aangeleverd. De STB kan uitsluitend de beschikbare data zichtbaar maken.



Voor uw videomodulator probleem hebben wij nu geen oplossing beschikbaar. De huidige software gaat er vanuit dat als men de ontvanger op 1080i instelt, er geen PAL signaal meer nodig is.



Met vriendelijke groet







Ik betwijfel toch of het hier mee te maken heeft, Ik heb tot voor kort een Philips decoder gehad en dit probleem nooit gekend, ging eigenlijk altijd goed.

Daarbij denk ik dat het probleem toch in de decoder zit: Als de EPG balk laat zien "Geen informatie" en je drukt vervolgens twee keer op Info knop om de balk opnieuw op te starten, dan gaat het daarna eigenlijk altijd goed. Dit geeft dus in mijn optiek aan dat CD de juiste EPG informatie meestuurt, maar dat de decoder door een interne "fout" zijn info niet goed kan laten zien tijdens het zappen, terwijl hij het wel weet.. die 2 seconden zullen daarom ook niet veel uitmaken lijkt mij..

Trouwens, het verwonderd mij dat je toch altijd wat betere eacties krijgt van Rebox dan ik.. Naar welk e-mail adres stuur jij je vragen voor Rebox? Ik krijg zelf reacties die vaak eigenlijk niet kloppen smile

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CronoS
Origineel bericht van: gilera1009
Origineel bericht van: CronoS
Origineel bericht van: gilera1009
ik ga het weer proberen jullie horen het nog wel gr. Gert


de sofware staat er op en zo tezien werkt het allemaal goed hij ziet ook de smartcard gr. Gert

Heeft het ook iets opgelost met de EPG informatie? Laat hij nog steeds "Geen Informatie" zien bij het huidige programma als je zapt? [/quote

ik heb antwoord gekregen

Beste Gert,



Bedankt voor de info.



Dat er “gaten” zitten de EPG, komt doordat de EPG data niet altijd correct is. In veel gevallen wordt de EPG data niet aangeleverd. De STB kan uitsluitend de beschikbare data zichtbaar maken.



Voor uw videomodulator probleem hebben wij nu geen oplossing beschikbaar. De huidige software gaat er vanuit dat als men de ontvanger op 1080i instelt, er geen PAL signaal meer nodig is.



Met vriendelijke groet







Ik betwijfel toch of het hier mee te maken heeft, Ik heb tot voor kort een Philips decoder gehad en dit probleem nooit gekend, ging eigenlijk altijd goed.

Daarbij denk ik dat het probleem toch in de decoder zit: Als de EPG balk laat zien "Geen informatie" en je drukt vervolgens twee keer op Info knop om de balk opnieuw op te starten, dan gaat het daarna eigenlijk altijd goed. Dit geeft dus in mijn optiek aan dat CD de juiste EPG informatie meestuurt, maar dat de decoder door een interne "fout" zijn info niet goed kan laten zien tijdens het zappen, terwijl hij het wel weet.. die 2 seconden zullen daarom ook niet veel uitmaken lijkt mij..

Trouwens, het verwonderd mij dat je toch altijd wat betere eacties krijgt van Rebox dan ik.. Naar welk e-mail adres stuur jij je vragen voor Rebox? Ik krijg zelf reacties die vaak eigenlijk niet kloppen smile


dit is van rebox zelf staat op de internet pagina bij contact

dreambox 7025 .Rebox 9000-HD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even contact opgenomen met Rebox. Ze zijn momenteel ook bezig om de nagraguide in te bouwen in de software. Mits goed gevuld, is dit een hele mooie aanvulling aan het product.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...