Ga naar inhoud


Advies gevraagd voor VOIP account met een spa2002


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie kan mij advies geven over het volgende.

 

Ik zoek een gratis of voor weinig een VOIP account.

Dus liever geen maandelijkse terugkerende kosten.

 

Ik bel zelf haast niet namelijk, meer om gebeld te worden, zodat de bellers niet mijn 06 nummer hoeven te draaien.

 

Wie en wat is een betrouwbare VOIP profider?

 

 

Groeten laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Ik gebruik nu ook voornamelijk JustVoip... naar Rynga lijkt me ook aantrekkelijk. Ik kan niets terugvinden over het aantal fair use minuten per week... bij o.a. JustVoip is dat 300 min/week... hier vind ik niets...

De prijzen : http://www.rynga.com/en/calling-rates.html

 

Dit is een luxemburgs bedrijf... zo te zien niets te maken met Betamax? Ik wil het wel eens proberen als ik de volgende keer moet gaan betalen.

Kent iemand Rynga?

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar de website en tarieflijst kijkt, lijkt dit op de andere Betamax provider sites.

 

Als je wat verder zoekt, dan blijkt het inderdaad weer een Betamax Voip provider te zijn met, zoals altijd, een wat andere tarief structuur.

 

En nooit wat bedrijfsgegevens of een adres.

 

Zijn er nu ook nog andere Voip providers die dezelfde service bieden, maar gewoon een bekend bedrijf zijn. Dan weet je met wie je te doen hebt.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je alles ziet eruit zoals betamax providers... maar het adres is toch echt anders

 

Rynga is a service from

Dellmont Sarl

PO Box 769

L-2017 Luxembourg

 

Ik kan ook niets terugvinden over je aantal vrije minuten per maand... Ik vertrek echter straks weer naar wat betere klimaatzones (Scandinavie dus) en als ik in Noorwegen ben, ga ik hem in ieder geval registreren met een Noors IP adres... betaal ik in ieder geval geen btw als ik zou besluiten hem eens te proberen.

 

De website http://www.dellmont.com/ bestaat in ieder geval wel, en heeft hetzelfde adres...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gratis bellen met Rynga heeft een duur van 120 dagen, alvorens een betaling moet worden gedaan. Zie bijgaande tekst.

 

Betamax/DellMont Sarl has given way for a new VOIP service called Rynga. Rynga.com offers cheap international calls around the world and free international calls service to certain destinations. Thanks to Sunny from Bangkok for breaking the news to us.

 

Rynga Free international call offer is extremely good for anyone who wishes to make free calls to Bangladesh (Landline + Mobile) and Malaysia (Landline + Mobile). Please note that the free calls only last for 120 days and it needs you have a paid rynga account.

 

De regel is in het algemeen. Hoe goedkoper het mobiele bellen, des te korter het aantal gratis normale bel-uren. Je kunt het ook combineren. Normaal bellen gaat hier via Voipbuster (veel gratis bel-uren) en mobiel bellen via Voipcheap.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...