Ga naar inhoud


Welk Spaanse kanaal zendt WK voetbal 2010 uit?


dokie

Aanbevolen berichten

Weet iemand welke spaanse zender het Wk voetbal 2010 uitzend en of deze DVB-T zender vrij te ontvangen is in Spanje?Kan er iemand eventueel aan een lijst komen met vrij te ontvangen DVB-T kanalen in Europa?

B.V.D. voor mijn zorgeloze strand vakantie. smile

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen idee over de programmering van Cuatro, maar ik kan je vertellen dat deze zender inderdaad FTA is via DVB-T. Tot voor kort was alle DVB-T in Spanje FTA.

 

Onlangs is in de regio Madrid de eerste gecodeerde DVB-T zender in de lucht gekomen. Zoals je kan verwachten een 100% voetbalzender.

 

Groet,

Pajarin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou,das jammer dat bijna alles gecodeert gaat worden. madEn dan zal zeker het Nederlands elftal niet worden uitgezonden.

Wilde digitenne ontvanger meenemen,is wat makkelijker als je nog eens verkast,dan hoef je niet steeds uit te richten, maar ben dan nu toch geneigt om een schoteltje mee te nemen.

Bedankt voor jullie reactie.

 

groeten Dokie

Vantage 8000s,500Gig. Tuner1 ,draaibaar Gibertini 80cm schotel met Stab h100 en Alps lmb. Tuner2 ,vaste schotel Triax 78,multifeed astra 1-2-3 en hotbird met alps lmb's via diseqc 4-1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Origineel bericht van: dokie
Nou,das jammer dat bijna alles gecodeert gaat worden. madEn dan zal zeker het Nederlands elftal niet worden uitgezonden.

Pajarin zei niet dat alles gecodeerd gaat worden maar dat er een gecodeerde zender bijgekomen is...

Origineel bericht van: dokie
Wilde digitenne ontvanger meenemen,is wat makkelijker als je nog eens verkast,dan hoef je niet steeds uit te richten, maar ben dan nu toch geneigt om een schoteltje mee te nemen.

Ik zou eerst nog even hier kijken, volgens mij raak je niet uitgezapt, als voorbeeld in Barcalona 42(!) TV en 26 radio zenders FTA en (slechts) één gecodeerde TV-zender: Gol Televisión. Wat ik kan vinden is dat Sogecable de rechten voor de WK heeft gekocht en die zijn inderdaad eigenaar van het (FTA) kanaal Cuatro, maar ook van de abonnee-zenders van Canal+/Digital+...


Met een schotel ben je natuurlijk wel verzekerd van Nederlandse topkwaliteit commentaar... smirk (Tip: Zet de Wereldomroep erbij aan, volgens mij zenden die het commentaar van Radio 1 uit (nog steeds met Jack van Gelder?). Hopelijk valt de vertraging mee).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...