Ga naar inhoud


3 x factuur ontvangen omruilactie.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eddy,

 

Mijn gsm staat dag en nacht aan, mijn e mail word dagelijks meerdere malen gecheckt + ze hebben mijn adres. Er is echter nog steeds geen enkele reactie gekomen op mijn mails naar de klantendienst, ook op mijn aangetekend schrijven komt geen antwoord. Ik vindt dat ik meer dan voldoende moeite gedaan heb om hen te contacteren (misschien ben ik wel ne koppige :D ) . Waarom is er een klantendienst als er na 14 dagen nog steeds geen enkele reactie komt op de E-mails. De aangetekende zending is op 19/10 verzonden. Als Tvv dan niet even de moeite neemt om mij te contacteren, al was het maar om te melden dat ze met de zaak bezig zijn, zie ik niet in waarom ik nog moeite, tijd en geld zou steken in deze zaak. Ik wacht wel af, volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Ik heb gedaan wat ik moest doen en heb ondertussen 1 factuur van 59€ betaald.

 

 

Mvg.

BbyN

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind goed al goed ...

 

Vandaag eindelijk een zeer vriendelijk telefoontje gehad van de klantendienst van Tvv. Ik hoef maar 1 factuur te betalen (wat inmiddels al gebeurt is). Begin november zal iedereen die problemen heeft gehad een brief ontvangen met excuses.

Als ze nou in de toekomst een beetje beter organiseren voor ze een aktie op touw zetten komt het misschien toch nog goed. Hoop dat ze uit deze fout ook weer wat geleerd hebben.

 

Weer een tevreden tvv klant smile

Ook aan iedereen dank voor de reactie's !!!

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dat is mooi.

Bewaar de brief wel goed, ik heb het bij CDS meegemaakt dat ze na 3 jaar voor de tweede keer nog eens met een rekening kwamen voor een onterechte betalings achterstand.

Ik heb dat onterecht afgeschreven bedrag toen moeten laten storneren om het terug te krijgen.

Na overleg van de drie jaar oude brief kreeg ik geen antwoord van CDS meer. cool

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou beginnen schrik krijgen om nog in zee te gaan met Tvv en CD! Tot nog toe heb ik nog geen factuur gekregen om te betalen, zou dit bedrag misschien met een nieuw jaarcontract komen?

 

Homer

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

 

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben er een paar dagen van tussenuit geweest. Deze middag na thuiskomst de post nagezien en ... bevestiging van TVV.

 

Dus als TVV problemen geeft, op het Forum zetten en allemaal aan hetzelfde zeel trekken. Schijnt toch te helpen.

 

Probleem nu ook opgelost.

 

Groetjes

 

Eddy Vl

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een rekening gekregen van 59€ gekregen maar de rekening nummer heeft een cijfer tekort dus kan ik de rekening niet betalen.Als iemand mij dat nummer eens

zou willen meedelen zou ik dat fijn vinden.Als ik vanuit tenerife moet bellen wordt dat een kostelijkezaak en mailtjes beantwoorden ze toch meestal niet.

 

 

m.v.g.Abuelo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...