Ga naar inhoud


3 x factuur ontvangen omruilactie.


Bangkok By Night

Aanbevolen berichten

Hier wordt ik echt niet goed van.

Zojuist vallen hier 3 facturen in de brievenbus van de omruilactie door Tvv. Ik had een Philips Hd ontvanger aangevraagd en heb mijn oude ontvanger opgestuurd. Vandaag krijg ik echter niet 1 maar 3 facturen in de bus telkens voor een bedrag van 59€. Eerder al hadden ze me 2 Hd ontvangers opgestuurd waarvan ik toen 1 retour gestuurd heb. Ik ben niet van plan om 3 x 59€ te betalen voor 1 ontvanger.

 

Wat een bende is dat daar bij Tvv ....

 

madmadmad

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Dus feitelijk moet je niet 3x maar 2x betalen... Zou ze ff contact met ze opnemen...


Uhhh, neen ik heb maar 1 ontvanger gehouden, de tweede die ze gestuurd hadden heb ik retour gestuurd.

Dus 1 ontvanger = 1 x 59€ ... maar ik krijg hier 3 maal een factuur van 59€.

Mijn oude ontvanger had ik netjes opgestuurd.

Ik heb al een mail gestuurd, ben niet van plan een half uur aan de telefoon te hangen. Ik wacht wel op hun reactie.

Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Moar makker toch, dat was de zaak van je leven... wink
Hier op het board heb je een TE-KOOP-AANGEBODEN topic...


Ja, maar ik had maar 1 oude ontvanger om terug te sturen. Daarom had ik die 2-de ontvanger terug gestuurd, anders zou die me 120€ gekost hebben ... en dat is echt wel veel te veel voor zo'n ontvanger met al zijn beperkingen.

Mvg.
BbyN

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat ben jij een geluksvogel zeg...

 

Je hebt tenminste een ontvanger...

 

Ik heb de DSR7321 teruggestuurd en heb niks teruggekregen...

 

Dus géén ontvanger, maar wel de rekening van 59€.

 

E-mail me eens het adres van de firma waarnaar de ontvanger is teruggestuurd als je dit nog moest hebben, ik kan dit niet meer terugvinden...

 

Ik heb een aantal E-mails gestuurd naar de klantendienst (SIC), gewoon omdat ze telefonisch niet te bereiken waren. Daar heeft men zo goed als niet op gereageerd. Ik heb nu een laatste poging ondernomen om telefonisch het probleem op te lossen en wonder boven wonder had ik iemand aan de lijn, en die ging mij terugbellen.

 

Als het probleem nu niet binnen de week opgelost is denk ik eraan om gerechtelijke stappen te ondernemen. Vandaar de vraag naar het adres.

 

Ik stel voor dat al wie dergelijke problemen heeft deze in dit lijntje te melden.

 

't is maar dat ze bij TVV weten dat er wel eens een gezamenlijke actie zou kunnen komen als er genoeg slachtoffers zijn...

 

Mvg

 

Eddy VL

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK

 

Adres gevonden,

 

TV-Vlaanderen

Afd Logistiek

Leuvensesteenweg 643

1930 Zaventem

 

Ik had het formulier nog met die akkoordverklaring.

Die hebben ze dus NIET teruggekregen, dus kunnen ze ook niet bewijzen dat ik akkoord ga met die 59 €. Ze zitten dus nogmaals in de fout met het opsturen van de rekening...

 

Eddy Vl

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een andere firma denk ik die dit regelt.

 

Er staat op die factuur onderaan een nummer, net nog mee gebeld. vriendelijk vrouwtje.

 

Succes !

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De klantendienst van TVV heeft nog steeds niet teruggebeld...(13:30).

Ik heb dus gebeld naar het nummer onderaan de factuur.(bij Airfield NV)

 

Daar heeft men de factuur geschrapt en beloofd om een debetnota op te sturen. (word vervolgd dus)

 

Blijkbaar hebben ze bij Airfield geen rekening gehouden met de teruggestuurde ontvangers...

 

TVV gaat ook hier duidelijk weer de mist in:

Ze gaan in zee met een firma onder hun eigen naam, zodat je over enkel de nummers van hun eigen servicelijn en hun eigen E-mailadres kunt beschikken om contact op te nemen. Op de E-mails word zo goed als niet gereageerd en de servicelijn is zo goed als onbereikbaar. Als je dan (maanden later) toch iemand aan de lijn krijgt, dan zullen ze je terugbellen wat dan niet eens gebeurt (of toch niet binnen een redelijke tijdspanne).

 

Nochtans heeft zo een telefoniste meestal een CFW knopje, nl de Call Forward, waarmee ze je kunnen doorverbinden met de geschikte persoon, of het was voldoende geweest om het telefoonnummer van Airfield te geven. Of men kon de E-mails forwarden naar Airfield...

 

Lijkt me meer op amateurisme...

 

Als ik nu overga naar HD dan zal het waarschijnlijk een ontvanger zijn met "ILLEGALE" software. Maar dan ene die werkt...

 

Eddy Vl

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eddy,

 

Ik ben blijkbaar niet alleen met problemen. Eerst weken moeten wachten op mijn ontvanger, dan sturen ze me 2 ontvangers en nu ontving ik 3 facturen, het is me wat ...

 

Nu wacht ik gewoon af tot ze op mijn mail reageren die ik gisteren verstuurd heb. Zij gaan hier in de fout en het is aan hun om het probleem op te lossen. Ik heb gelezen dat hier ook tvv medewerkers meelezen, dus bij deze BEANTWOORD AUB DE KLACHTENMAILS.

 

Citaat:
Als ik nu overga naar HD dan zal het waarschijnlijk een ontvanger zijn met "ILLEGALE" software. Maar dan ene die werkt...

 

Groot gelijk !!!

 

Mvg.

BbyN

 

 

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

kga hier niet "den gerechtsman" uithangen.

 

maar ik ga jullie een tip geven.

vraag altijd om een schriftelijke bevestiging dat zij een dubbele factuur stuurden en dat je die niet moet betalen of een bevestiging per email.

 

waarom?

als je binnen de x dagen je factuur niet betwist moet je volgens de wet betalen omdat dit een akkoordverklaring is.

 

Ook al zeggen zij je mondeling dat het niet meer nodig is, als zij van kwade wil willen zijn dan heb je direct al een advokaat nodig om dit te gaan betwisten en kost het je extra centen.

 

mensen die zelfstandig zijn weten dat wel.

 

gewoon een tip van tante kaat :-)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...