Ga naar inhoud


Aquisitie Canal Digitaal


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Pjotrb
Ik scheld ze altijd helemaal de huid vol.
Misschien ook niet netjes, maar ik vind het niet netjes dat men mij met allerlei onzinverhalen van het avondeten weghoudt.

Ik kan gewoon niet vriendelijk zijn tegen die me storen, of dat nu op straat is, aan de deur of via de telefoon.


Waarom doe je dan nog open
of neem je op?

Ik neem anonieme oproepen zowieso niet op.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Pjotrb
Ik scheld ze altijd helemaal de huid vol.
Misschien ook niet netjes, maar ik vind het niet netjes dat men mij met allerlei onzinverhalen van het avondeten weghoudt.
Ik kan gewoon niet vriendelijk zijn tegen die me storen, of dat nu op straat is, aan de deur of via de telefoon.


Stel je het volgende voor. Je wordt gebeld door een jonge man/vrouw van een callcenter. Je scheldt ze de huid vol. De persoon aan de andere kant zegt dan opeens: vader "ik ben je zoon/dochter" die wat geld als student aan het bijverdienen is. Misschien kunnen we hier aan denken. Of zeg sorry, ik heb geen belangstelling.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, beleefd zijn lijkt tegenwoordig heel erg moeilijk. Voorheen gaf ik altijd aan geen interesse te hebben (op een nette manier) en zo heb ik altijd deze gesprekken binnen 1 minuut kunnen eindigen.

Tegenwoordig heb ik mezelf afgemeld op www.infofilter.nl. Werkt inderdaad prima.

 

Schelden is zoooo primitief...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Ach, beleefd zijn lijkt tegenwoordig heel erg moeilijk.

Iemand niet lastig vallen schijnt anders ook heel moeilijk te zijn.

Laatst ging 3 dagen aan een stuk de telefoon elke keer 1 of 2 of 3 keer over en dan was er niemand aan de andere kant van de lijn.
Voorzichtig al eens bij mijn bejaarde moeder geinformeerd of ze in nood was of zo.
Blijkt er na 3 dagen een eikel van een callcenter steeds 10 nummers tegelijk te bellen en als er iemand oppakt wordt de rest weer opgehangen.

Toen hij vroeg of ik nog loten voor de bank/giro loterij wilde kopen werd ik pissig.
Ik zei dat ik afgemeld ben bij infofilter en hij vertelde; Daar kijk ik nooit op.
Toen kon ik het niet laten om even te schelden.
Het kan wel primitief zijn maar het lucht wel op en het is de bedoeling ook dat die vent van ellende een fatsoenlijke baan gaat zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr88
Origineel bericht van: Pjotrb
Ik scheld ze altijd helemaal de huid vol.
Misschien ook niet netjes, maar ik vind het niet netjes dat men mij met allerlei onzinverhalen van het avondeten weghoudt.
Ik kan gewoon niet vriendelijk zijn tegen die me storen, of dat nu op straat is, aan de deur of via de telefoon.


Stel je het volgende voor. Je wordt gebeld door een jonge man/vrouw van een callcenter. Je scheldt ze de huid vol. De persoon aan de andere kant zegt dan opeens: vader "ik ben je zoon/dochter" die wat geld als student aan het bijverdienen is. Misschien kunnen we hier aan denken. Of zeg sorry, ik heb geen belangstelling.


Het netjes nee zeggen heeft geen. Een irritant mannetje van de RABO aan de telefoon gehad om hypotheken te verkopen. Duidelijk gezegd dat ik geen interesse had. Het was 21 uur.
Dat mannetje bleef maar doorgaan, met zuigen en maar blijven zuien.
Dit was meteen de laatste keer dat ik beleefd bleef bij deze gasten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: WRX
Ik heb anonieme oproepen nog nooit opgenomen, wel zo makkelijk.


Makkelijk wel ja maar of het helemaal verstandig is weet ik niet.
Hou er rekening mee dat ook bijvoorbeeld ziekenhuizen ook anoniem bellen dus als er iemand van je familie ouders of een kind een aanrijding of zo hebben pak jij de telefoon niet op. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gasten zijn gewoon zo gehaaid als wat.

Een tijd terug had m'n vrouw iemand aan de lijn

die vroeg ze of ze geen geld wilde besparen..

 

Daarop vroeg m'n vrouw waar ze van was

maar kreeg geen duidelijk antwoord.

Nogmaals de vraag waarom ze geen geld wilde besparen.

Na even doorvragen bleek het om energiemaatschappij EON te gaan.

 

Nogmaals verteld dat er geen interesse was

en dat we gewoon bij de NUON blijven.

Daarop begon de telefoniste te lachen en zei dat dat dom was.

Toen de verbinding maar verbroken.

 

Die lui luisteren niet naar wat je zegt

en proberen je alles aan te smeren.

 

Nu met infofilter gelukkig geen last meer.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...