Ga naar inhoud


Aquisitie Canal Digitaal


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Ik krijg rond etenstijd een mevrouw van Canal Digitaal aan de lijn die veronderstelt dat ik voetballiefhebber ben en mij een proefabonnement aanbiedt op "Eredivisie Live".

Hoewel ik te kennen geef nimmer voetbal te kijken, dringt zij toch aan op het afnemen een vrijblijvend proefabonnement.

De piepers worden koud en ik zeg: oke, doe maar.

Enige weken verder realiseer ik mij dat ik nog steeds geen voetbal kijk en wil van het "vrijblijvende" proefabonnement af.

 

Dat kan alleen met een geprint formulier, dat bovendien op de post moet met een postzegel!

o jee, mijn printer doet het niet! Wat nu?

 

Wil CD svp stoppen met het door de strot duwen van proefabonnementen?

 

 

 

 

 

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


www.belmeniet.nl

 

....En dat is dus de reden dat ik tijdens etenstijd *nooit* een telefoongesprek aanga. Noch vast, noch mobiel...

 

Allemaal psychologie! Allang bekend dat mensen toezeggen op 'stress'momenten om maar van het gezeik af te zijn.. Als je er extra vatbaar voor bent dus niet opnemen!

 

P.S.

 

Het hebben van kinderen helpt ook je te sterken: die zijn er ook goed in om je juist iets te vragen (zeuren) om snoep en drinken als je zelf druk doende bent... Let maar eens op...

 

Just my penny's worth...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: DeBeek
Origineel bericht van: iRuud
Weinig nederlandser kunnen 'NEE' zeggen als het 'gratis' of een aanbieding is


Totaal geen moeite mee.

Misschien omdat Ik nog altijd denk dat "GRATIS " niet bestaat,
En een Aanbieding ook niet..





of gewoon het telefoongesprek afbreken zonder iets nog te zeggen...

lijkt niet netjes, maar soms gaat het niet anders
die mensen zijn ook niet beleefd tired
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n telefoontje gehad. Ik kijk ook nooit voetbal, maar m'n zoontje vindt het wel leuk. Dus heb ik maar "ja" gezegd.

 

Op "mijn canal digitaal" of zoiets kun je een bericht sturen. Ik heb dat gedaan en kreeg keurig een schriftelijke bevestiging dat ze het proefabonnement zouden stop zetten. Kwam van mijn kant geen papier aan te pas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gps
Je kan ook zeggen:"Wacht even, ik pak pen en papier" en gewoon de hoorn laten liggen, hangen ze vanzelf wel op.

Ik zeg altijd dat mijn vrouw daarover gaat. Nadat de hoorn een minuutje of twee op zijn rug heeft gelegen, en de andere kant van mijn muziek heeft genoten, is er meestal niemand meer.......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist

en de andere kant van mijn muziek heeft genoten, is er meestal niemand meer.......

Ligt vast aan die muziek. Hardrock? laugh

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik scheld ze altijd helemaal de huid vol.

Misschien ook niet netjes, maar ik vind het niet netjes dat men mij met allerlei onzinverhalen van het avondeten weghoudt.

 

Ik kan gewoon niet vriendelijk zijn tegen die me storen, of dat nu op straat is, aan de deur of via de telefoon.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Ik scheld ze altijd helemaal de huid vol.
Misschien ook niet netjes, maar ik vind het niet netjes dat men mij met allerlei onzinverhalen van het avondeten weghoudt.

Ik kan gewoon niet vriendelijk zijn tegen die me storen, of dat nu op straat is, aan de deur of via de telefoon.


Die mensen doen ook gewoon hun "werk". Alhoewel ik niet denk dat jij dit werk ooit zal gaan doen. :D
Wat denk je hoeveel trainingen zij gehad hebben om een gesprek zo te voeren dat de klant altijd denkt dat HIJ er zelf voor gekozen heeft en het niet door de strot gedouwd heeft gekregen.
Durf je het toch om het voor hen het verkeerde antwoord (nee) te zeggen, dan gaan ze je vragen waarom niet en gaan ze nog meer op je gevoelens inspelen.

Psychologie is best wel interessant, maar maak er geen misbruik van om mensen jouw product aan te smeren.

Wanneer je een anonieme oproep krijgt gewoon meer dan vijf keer overlaten gaan, meeste hebben dan wel opgehangen. Vaak belt een computer wilekeurig nummers en wordt er een vrije medewerker aan gekoppeld die het gesprek oppakt. Al te vaak meegemaakt dat je anoniem gebeld wordt en dan hoor je niets... omdat er geen vrije medewerker is. Heb je er uiteindelijk na een paar weken gestalkt te zijn door de lui wel een medewerker te pakken, ontkennen ze gewoon glashard dat zij dat zijn...

Ziggo biedt nu bijvoorbeeld het Eredivisie 1 kanaal een maand lang aan voor iedere Ziggo klant die digitale TV heeft, gewoon omdat het kan en na een maand gaat die weer dicht.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeden morgen

dat heb ook gehad

kreeg paar dagen later een brief thuis met z.g. upgrade

gelijk weer gebeld met 0900 nummer en gezegd dat niet

wilde.

ze hebben terug gezet , alleen moet je afboeking in de gaten

houden want ze hadden bij mij sport extra bij geboek

terwijl ik die al had , maar ze zouden verekenen

dus als bellen voortaan zeg gewoon geen zin meer in die

romslop van hun .

grt jos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...