Ga naar inhoud


Skycard blocked abbo loopt nog, wat nu?


Aanbevolen berichten

Zit sinds twee dagen met een probleempje. De toko waar ik destijds mijn sky card heb aangeschaft is er niet meer en sinds gister is mijn sky nds2 card geblokkeerd en heb helaas mijn NDS3 kaart nooit mogen ontvangen. Betaal nu 50 euro in de maand voor iets wat ik niet meer krijg.

 

Kan ik de transacties via mijn creditcard gewoon blokkeren? Iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!!

 

EDIT: misschien handig om te vermelden, mijn naam staat nergens genoemd op het Sky contract, dit ging via de firma. Kaart staat dus niet op mijn naam.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat wel maar firma is al sinds juni failliet, en kaart heeft tot dusver altijd gewerkt. Kan dus best zijn dat mijn abbo nog steeds doorloopt. Bedankt voor je reactie iig. Transacties lopen altijd via mijn creditcard

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks aan te doen, voor Sky besta je niet, waarschijnlijk loopt je abbo nog wel maar via de witte NDS3 kaart die je dus niet gehad hebt. Je kent waarschijnlijk de registratiegegevens niet (naam & adres waarop de kaart in de UK geregistreerd werd) dus naar Sky bellen heeft niet veel zin, tenzij je blufpoker wil spelen.

je kan de betalingen met je kredietkaart proberen stop te zetten, maar BCC eist een bewijs dat de betalingen onrechtmatig afgehouden werden, bvb na een aanetekende opzeg, en dat heb je ook niet.

andere oplossing is je bank contacteren en daar vragen om je kredietkaart te vernieuwen. deze nieuwe kaart heeft een nieuwe CVC kode, en die geef je niet door aan sky, zodat hun betalingen afketsen. Zullen ze niet prettig vinden, maar je bent in elk geval verlost van je maandelijkse betalingen.

en dan op zoek gaan naar een nieuwe tussenpersoon voor een nieuw sky abonnement, met alle kosten die daarbij komen.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zit in principe met hetzelfde probleem. Vanochtend hield mijn Ierse Sky card er mee op. Ik had 'm lopen via de befaamde Marty uit Ierland. Maar die joker is spoorloos verdwenen sinds een jaar of wat. Het abo liep via hem en ik heb de gegevens niet. Wel liepen de afschrijvingen via mijn credit card met mijn naam. Dus die gegevens hebben ze wel. Iemand suggesties over wat nu te doen als ik de boel wil opzeggen?

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

waar heb je die wijsheid van die Engelse/Ierse credit cards vandaan? Want de nieuwe tussenpersoon waar ik binnenkort een nieuwe kaart van krijg, bezweert me dat dat niet zo is. Heb jij die brief ergens?

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Sky zou zo'n vijfde tot een kwart van hun omzet killen? Ik betwijfel het. Zolang ik me kan heugen gaan er al wilde verhalen hierover rondom Sky kaarten in het buitenland.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...