Ga naar inhoud


Multytenne goed afgesteld?


Menneke

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een DM600PVR tesamen met een Technisat Multytenne twin, en ik heb de volgende waardes bij goed weer:

 

op één (19,2°E) : snr=92%, agc=92%, ber=0

op BBC1 Londen (28,2°E) : snr=91%, agc=91%, ber=0

 

Ik had graag geweten of mensen met dezelfde configuratie dezelfde waardes hebben? Indien niet, dan moet ik nog wat juister proberen af te regelen om beter "regen bestand" te zijn...

 

Bedankt!

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Menneke
Hallo,

Ik heb een DM600PVR tesamen met een Technisat Multytenne twin, en ik heb de volgende waardes bij goed weer:

op één (19,2°E) : snr=92%, agc=92%, ber=0
op BBC1 Londen (28,2°E) : snr=91%, agc=91%, ber=0

Ik had graag geweten of mensen met dezelfde configuratie dezelfde waardes hebben? Indien niet, dan moet ik nog wat juister proberen af te regelen om beter "regen bestand" te zijn...


Ik heb vergelijkbare waarden (voor 19e rond de 95%, 28e en 23.5 rond de 90% en 13e rond de 76%). Wat heb je bij 23,5 en 13e?

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13°E : snr=86%, agc=88%, ber=0

23,5°E : snr=90%, agc=89%, ber=0

 

Vreemd dat de waardes niet relatief hetzelfde zijn bij andere mensen (normaal als 19,2°E goed staat, volgt de rest in verhouding). Maar misschien is dat omdat we op verschillende locaties gevestigd zijn.

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...