Ga naar inhoud


Tuin aanpassing bij div programma,s wie betaald dit ??


Nowtv

Aanbevolen berichten

Veel programma,s met tuin verbouwingen en make overs.

Als ik die tuinmannen aan het werk zie, worden kosten nog moeite gespaard om het uit te laten blinken.

De bewoners komen later thuis, en alles in in kannen en kruiken.

Nu vraag ik me af, wie vergoed alle gemaakte kosten.

Ik zie wel eens afleveringen voorbij komen waar de kosten waarschijnlijk wel heel erg hoog zullen zijn.

Moeten de bewoners dit vergoeden terwijl misschien niet eens weten wat ze gaan krijgen.

Of hoe zou dit werken.

Zijn er s4allers die hier ervaring mee hebben, of weten hoe het werkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij mogen ze (graag) langskomen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: eagle
sponsor bouwmarkten,als je oplet zie je waar ze alles bijmekaar graaien
gr eagle


Volgens mij echt niet je betaalt het helemaal zelf of degene die je opgeeft voor het programma.

Er zal wel iets sponsoring bij zijn maar vermoedelijk is een groot deel van de aanlegkosten voor je zelf. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ergens op een site van een van die programma's:

 

Citaat:
Is je huis of tuin toe aan een flinke opknapbeurt? Of wil je je tuin of interieur even helemaal anders? Geef je op voor een metamorfose!

 

Er wordt met geen woord over centjes gesproken.

 

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werk is gratis het materiaal betaal je zelf, maar dit zal wel met korting zijn . Wat erg duur is en je wilt het niet dan word dit na de opnames weer uit de tuin gehaald.Dit heeft me een keer iemand verteld die er aan mee gedaan had ongeveer 5 jaar geleden.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tuin aanleggen en weer verwijderen kost hel veel geld, dus dat lijkt mij erg stug. Misschien wat losse grote dure bloembakken, maar daar houd het toch echt bij op. Mogelijk is er van tevoren een budget afgesproken, maar dan kan de tuinman niet zomaar zijn gang gaan.

 

Wat ik wel weet is dat huizen of kamers die verbouwd worden en voorzien worden van nieuwe meubeltjes het anders werkt. In dat geval is bijna alles kosteloos op de meubels na, die kan je tegen een vergoeding overnemen, maar dat ben je niet verplicht. Behang, verf vloer en gordijnen zijn dus kostenloos, maar je zal daar niet veel invloet op hebben i.v.m. de commercie.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even aan mijn vrouw nagevraagd hoe het precies zat, zij meende dat van te voren was gevraagd wat de tuin mocht kosten als dit bedrag te gering was dan kwamen ze gewoon niet.Daarna werd in overleg besloten hoe de tuin zou worden incl. de beplanting.Hierna werd later voor de tv planten in potten en een beeld en een paar grote planten er in de tuin bij gezet.Deze zijn na de opnames weer verwijderd.De grote planten die ze soms gebruike kosten echt enkele honderden euros per stuk lijkt me best rendabel om deze weer mee te nemen.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Word ook is tijd dat ze dat eigen huis en tuin is van de buis halen sinds nico daar weg is is er toch niks meer aan.

Maar die kon niet van de vrouwtjes afblijven cry


Had ie ook niet veel last van winden blush

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pukje
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: gigantaandemuur
Word ook is tijd dat ze dat eigen huis en tuin is van de buis halen sinds nico daar weg is is er toch niks meer aan.

Maar die kon niet van de vrouwtjes afblijven cry


Had ie ook niet veel last van winden blush

Na 10 koppen koffie pas he.

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...