Ga naar inhoud


Tuin aanpassing bij div programma,s wie betaald dit ??


Nowtv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Op zich een leuk programma maar door de commercie niet echt uitvoerbaar voor de meesten van ons.

 

Om een plank door te zagen heb je een B&D plankendoorzaagmachine nodig en voor dat leuke tafeltje een speciale tafelpotensleuvenmachine die ook nog eens gaten kan boren (Jaahh , hij is multifunctioneel smile ) die je bij de !@#$$%^ krijgt.

 

Logisch voor een commerciele zender maar niet voor de normale beurs te betalen.

 

Klein voorbeeld:

 

Als ze daar een waterleiding leggen worden knelkoppelingen gebruikt die even 3,50 euro kosten( ongeveer).

Bij 10 bochtjes kost dat snel 35 euro!!

Doe je het " The old fashion way" dan kost 1 bochtje 1 euro in dezelfde bouwmarkt.

10 bochtjes kosten dan 10 euro wat 25 euro besparing geeft. En solderen is net zo makkelijk uit te leggen en te leren als een knelkoppeling.

Maar dat laat de kassa niet rinkelen en wordt dan uiteraard niet uitgelegd.

 

Ik heb alleen een cirkelzaag,boormachine,brander en freesmachine als speciale tools nodig om dezelfde resultaten te krijgen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wel geen tuin, maar ik kan je uit eerste hand vertellen hoe het ging bij SBS6 De Afvallers XXL.

 

Daar kregen de deelnemers in de show een metamorfose/make over met kleding etc.

 

Het enigste wat de deelnemers daarvan aan overhielden was hun kapsel.

 

Alle kleding moest weer terug naar de sponsors. Als het even kon moesten de kaartjes er nog aan blijven zitten en werden gewoon in de kleding verstopt.

 

Gelukkig was de aangeboden prijs in het programma wel echt en hoefde je die niet in te leveren weer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
En in die programma´s lijkt het altijd of het van een leien dakje gaat. Zouden die mannen ook niet staan te kloten om een plafonnetje er goed in te krijgen? Mij lukt dat nl nooit zonder wat krachttermen

 

Waar ken ik dat van :D. En alles is in een poep en een scheet (ter ere van Nico) gebeurt.

 

Op zich komt hieruit ook weer een nieuw tv programma: Help mijn man is klusser!

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mojo


Waar ken ik dat van :D. En alles is in een poep en een scheet (ter ere van Nico) gebeurt.

Op zich komt hieruit ook weer een nieuw tv programma: Help mijn man is klusser!


Ja en dan is het zover dat ze het overdragen aan een Aannemer en dan volgt het volgende programma met Angela omdat de Aannemer het niet heeft afgemaakt met welke reden dan ook. cry
Is het huis eindelijk met de tuin op orde kan het huis direct door naar TV Makelaar en ga zo maar door. smirk

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hugogertie
Origineel bericht van: Mojo


Waar ken ik dat van :D. En alles is in een poep en een scheet (ter ere van Nico) gebeurt.

Op zich komt hieruit ook weer een nieuw tv programma: Help mijn man is klusser!


Ja en dan is het zover dat ze het overdragen aan een Aannemer en dan volgt het volgende programma met Angela omdat de Aannemer het niet heeft afgemaakt met welke reden dan ook. cry
Is het huis eindelijk met de tuin op orde kan het huis direct door naar TV Makelaar en ga zo maar door. smirk

En als de verkoopprijs te laag is eindig je bij een dubbeltje op zijn kant
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...