Ga naar inhoud


Uitnodiging Klanttevredenheidsonderzoek CanalDigitaal


Bart

Aanbevolen berichten

ik kreeg vanmiddag een mailtje van "Bing Research namens CanalDigitaal" om mee te doen aan klanttevredenheidsonderzoek CanalDigitaal. Omdat ik momenteel niet tevreden ben (zie MHW EPG topics) heb ik de enquete ingevuld.

 

Hebben mee rmensen deze enquete ingevuld?

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb hem ook ontvangen en ingevuld.

Heb duidelijk aangegeven waar ik vond waar ze wel wat aandacht aan moeten geven ;-) maar ook de enkele goede punten...ja die zijn er ook! :-)

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik ook ingevuld. Volgens mij heb ik dat ook al eerder ergens hier in een onderwerp geschreven. Ik heb wel gezegd wat in van de dienstverlening (lees: zenderpakketten en beeldkwaliteit) vind.

 

Op zich allemaal mooi een enquete, maar om weer met een fatsoenlijk aanbod te komen moeten ze toch wel een hele goeie investeerder vinden. Ik vraag me af of dat wel lukt met het oog op het dichte kabelnetwerk en alle schotelverbod (tegenwerkingen) perikelen in NL.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
En ze zouden moeten stoppen om ieder jaar wéér 10 euro meer voor stb te vragen, zoals ze me dat vandaag met een briefje lieten weten...


wat dan? wordt ie 79 euro per jaar ?

Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux  (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6)

Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E

Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mk2K
Origineel bericht van: bigtwin
En ze zouden moeten stoppen om ieder jaar wéér 10 euro meer voor stb te vragen, zoals ze me dat vandaag met een briefje lieten weten...


wat dan? wordt ie 79 euro per jaar ?


oh in 2011 durf ik te wedden dat je dat betaalt.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ze sturen een "persoonlijke" link in de vorm http://www.bing-interviews.com/nq.cfm?r=9081112E-3058-8820-9756-D8167C101965 en die werkt niet wanneer je er een 2e keer klikt. Krijgt dan de melding

Citaat:
De toegang tot de vragenlijst is geweigerd.

Er zijn diverse redenen mogelijk waarom u geen toegang krijgt tot deze vragenlijst:

 

* U heeft de vragenlijst al eens geheel of gedeeltelijk ingevuld;

* De vragenlijst die u wilt invullen is al afgesloten of is uitgeschakeld;

* Er zijn al voldoende vragenlijsten ingevuld;

* Er worden op dit moment werkzaamheden uitgevoerd aan de server

je zou misschien bij CDS kunnen vragen of je mee mag doen? Ik verwacht eigenlijk dat ze dat niet willen omdat dan misschien vooral klagers het onderzoek gaan invullen wink

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed zou zijn (maar moeilijk te regelen) is concurrentie!

 

Is al jarenlang het stokpaardje van NL, begonnen met de privatisering van de PTT enzo.

 

Maar hier, ho maar, klinklare monopoly en misbruik daarvan, in mijn opinie.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...