Ga naar inhoud


Uitnodiging Klanttevredenheidsonderzoek CanalDigitaal


Bart

Aanbevolen berichten

ik heb het ook in gevuld en alles aan geklikt wat niet goed was en een verhaal der bijgezet dat ze een keer op moeten houden met veranderen de mensen raken het vertrouwen zo hellemaal kwijt in hun praktijken ze hebben zo alleen maar verlies, dan moet je lnb veranderen dan weer een nieuwe kaart dan weer een nieuwe ontvanger terwijl je goed gekeurde ontvanger hebt de meeste mensen stappen over op digitene wat ook niet alles is, maar je moet toch wat, ik had abonnementwijzigingsformulier aangevraagd ik werd direct twee dagen er na op gebelt dat ze ook wat voor me konden doen hij was niet voor me zelf je ziet maar weer

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb, via Mijn Canaal Digitaal, al een paar keer een nette, maar wel kritische brief gestuurd.

Ik heb zo'n vermoeden dat ik geen verzoek krijg om de enquete in te vullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
ik heb het ook in gevuld en alles aan geklikt wat niet goed was en een verhaal der bijgezet dat ze een keer op moeten houden met veranderen de mensen raken het vertrouwen zo hellemaal kwijt in hun praktijken ze hebben zo alleen maar verlies, dan moet je lnb veranderen dan weer een nieuwe kaart dan weer een nieuwe ontvanger terwijl je goed gekeurde ontvanger hebt de meeste mensen stappen over op digitene wat ook niet alles is, maar je moet toch wat, ik had abonnementwijzigingsformulier aangevraagd ik werd direct twee dagen er na op gebelt dat ze ook wat voor me konden doen hij was niet voor me zelf je ziet maar weer


Ik zou heel graag zien dat ze binnen 3 maand overgingen op de mpeg 4 , eerder komt er niet een relatieve rustperiode . CDS heeft te vaak kleine wijzigingen doorgevoerd , waardoor de goodwill onder het publiek nihil is jammer genoeg Bij de start van de regiozenders hadden ze de mpeg4 hd ontvangers noeten verplichten.dan was de schrik er nu niet geweest
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Hier niets van een onderzoek gehad helaas, had er op zich best aan mee willen werken. Zelf vind ik het een groot gemis dat er vrijwel geen concurrentie is op de Nederlandse markt. Ik denk dat een eventuele concurrent de markt echt open zal breken. Probleem zijn de hoge investeringskosten voor een nieuwe partij. Wie weet springt Tele2 wel ooit in deze markt, al weet ik niet of we hier gelukkig van gaan worden, hihi. Maar dan is er in elk geval een keuze op de NLmarkt.

 

Ik zie zelf wel wat in het zelf samenstellen van een pakket, met desnoods een minimum van 10 zenders, of een minimumbedrag. Wie weet, wat niet is kan natuurlijk nog komen.... smile

Michael / PA4MW

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal hun zelf dan de das omdoen als ze zenders appart laten kiezen,

het zal ook duurder worden omdat bv die ene zender dat je net kiest een dure is om door te geven.

nu kunnen ze dure zenders in een pakket steken bij goedkopere zenders en zo de prijs laag houden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen mail gehad, had die enquete graag ingevuld. Maar ik heb ook met ze in de clinch gelegen over ontransparante kosten en facturen dus daarom zal ik wel geen mail gekregen hebben...

Rebox 9000 HD PVR + 640 WD Green HDD

80CM Triax, 4x LNB - Astra 1,2,3,Hotbird

Philips 42PFL9964 200hz LCD, BDP S480, PS3

Onkyo SR607 receiver, Tannoy Mercury V1 front, Magnat rear, Canton Center, JBL subw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Regionaal heeft niets met Canaaldigitaal te maken.

Je kan ze ook zonder Canaaldigitaal kaart ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mijn mailtje

 

 

Geachte CanalDigitaal klant,

 

Sinds enige tijd kijkt u naar digitale televisie van CanalDigitaal. Daar wij onze producten en diensten constant willen verbeteren, willen wij graag uw mening weten over een aantal onderwerpen. U bent daarom door onafhankelijk onderzoekbureau Bing Research geselecteerd om deel te nemen aan een online onderzoek naar klanttevredenheid.

 

Deelname aan dit onderzoek kost slechts enkele minuten van uw tijd.

 

Indien u dit wenst, kunt de enquête volledig anoniem invullen. U kunt dit aan het begin van de vragenlijst aangeven. Bing Research springt vertrouwelijk om met de door u verstrekte informatie.

 

Dit e-mailbericht en het bijbehorende onderzoek dienen geen verkoopdoel. Op geen enkel moment gedurende dit onderzoek zal u worden gevraagd een aankoop te doen.

 

http://bing.dubinterviewer.com/scripts/d...ssword=r5y887Ax

 

Indien bovenstaande link niet werkt, kunt u het volledige internetadres kopiëren en in het adresveld van uw browser plakken.

 

Wij zien uw antwoorden graag tegemoet en bedanken u bij voorbaat hartelijk voor uw deelname.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal

 

 

 

 

 

de bovengenoemde link werkt trouwens niet meer


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76

de bovengenoemde link werkt trouwens niet meer


@Gerard 76,

Dat is dan jammer.

Toch bedankt voor de link smile


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...