Ga naar inhoud


Advies DVD speler en Hardeschrijf


Extreme001

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik vroeg me af welke dvd spelers en hardeschrijven er geschikt zijn voor in een dm 8000.

 

voor de dm 7000 was er een lijst voor de 8000 kan ik die niet vinden.

 

Ik zit zelf te denken aan een hdd van Western Digital (WD15EADS)

en voor de dvd speler blue ray heb ik nog geen idee

 

wie o wie kan me opweg helpen.

 

 

MVGR

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb WD Caviar Green 1TB 32MB (SATAII) HDD ( E82,50 )erin geplaatst. en de Slimline DVD van LG of NEC AD-7590S-01 DVD-ReWriter Slimline SATA (E 42,50 ) geloof ik ( via Norrod gekocht ) alle aansluit benodigdheden zaten in de DM8000 doos )

en een 2 GiG Compact Flash kaartje bij een grote mediawinkel, die wil ik gebruiken als extra flash, maar moet me daar nog in verdiepen. ( iemand tips ? ) heb m'n DM 8000 pas een week. Pli Jade3 zit erop en een Subtitle pugin om bijna alle films van subs te voorzien , werkt perfect ;-)

 

gr. Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bertb4fr
ik heb WD Caviar Green 1TB 32MB (SATAII) HDD ( E82,50 )erin geplaatst. en de Slimline DVD van LG of NEC AD-7590S-01 DVD-ReWriter Slimline SATA (E 42,50 ) geloof ik ( via Norrod gekocht ) alle aansluit benodigdheden zaten in de DM8000 doos )
gr. Bert


Ik heb EXACT hetzelfde gekocht bij dezelfde winkel voor mijn DM8000 laugh

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat doe je daar mee ? als ik bij DCC kijk naar '' ROOT '' geeft ie aan; Total 60MB / Used 49MB en Available 11MB.

weinig dus, dit wil ik met die Compact Flash uitbreiden. beetje het idee als met de swapfile v/d DM 7000 op een USB stick. kan dit met de DM 8000 op een Compact Flash ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk mede op advies hier de WD15EADS (1,5tb) van Western Digital gekocht. Super schijf in de DM8000, je hoort hem niet. Dat was met de Samsung hiervoor wel anders.

IK vind hem wel iets warmer worden dan de Samsung.

 

Blue ray gaat niet werken in een DM8000, daar is de DM8000 niet geschikt voor. Dat heeft een medewerker van Dream multimedia mij gemaild.

Daarom heb ik een DVD-RW gekocht (volgens mij een Samsung T803a o.i.d.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zelf heb ik een "Samsung SN-T083A" in bestelling maar die zijn héél moeilijk te verkrijgen blijkbaar

Welke type's werken er nog in de dreambox8000??

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de ervaringen met "Sony NEC Optiarc AD-7670S - Schijfstation - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM - 8x/8x/5x - Serial ATA - intern - 5,25" [13,5 " in een dreambox 8000 ??

 

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung Eco Green HD15UI van 1,5 Tb. 5400rpm.

 

Zéér stil (door die 5400 rpm) en energie zuinig. Dat energie zuinig is voor mij geen argument, wel dat deze door het geringe stroomverbruik ook niet warm wordt.

 

Snel genoeg om twee opnames te maken én een derde te kijken én ook nog een nzb download op de achtergrond te laten lopen (dankzij de Milo image, die helaas niet meer is...)

 

Perfecte schijf, en inmiddels vanaf 81 euro te krijgen, dat is dan wel weer slecht bericht (voor mij).

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...