Ga naar inhoud


[Satelliet] Eurosport 2 HD bij CDS en TVV op 23.5°E


Devrim

Aanbevolen berichten

Volgens KingOfSat is Eurosport 2 HD te bekijken bij CDS en TVV

 

(15h06) Canal Digitaal & SkyLink & TV Vlaanderen: Eurosport 2 HD (France) is in DVB-S2 van start gegaan op 12109.00MHz, pol.H SR:27500 FEC:9/10 SID:5049 PID:4001[MPEG-4] /4641 Dutch,4241 English - Cryptoworks & Mediaguard 2.

 

in samenwerking met Skylink dus

 

Bron: http://nl.kingofsat.net/detail-eurosport2-hd.php

Dreambox 800HD SE x OpenPli 2.0

Dreambox 500+ x Gemini 4.7

WandTV USB DVB-T Stick

7E/19.2E/23.5E/42E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens hetgene ik "elders" lees, gaat het niet om Eurosport 2 HD, maar om een tweede versie van Eurosport HD maar dan zonder Hongaars en Tsjechisch commentaar.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij King of Sat staat idd Eurosport 2 HD. Op dit moment zit er op die transponder o.a. Eurosport HD. Deze wordt dus door CanalDigitaal doorgegeven.

 

Sinds gisteren zit er nu een Eurosport HD DUT. Deze geeft ook Eurosport HD door. Alleen met Nederlands en Engels (5.1) geluid en geen (Tsjechische) EPG.

 

Zou het een test zijn en dat er binnenkort Eurosport 2 HD op komt? Zou mooi zijn, maar ik heb mijn twijfels. :D

 

Op de site van satcodx.com staat overigens wel de goede naam.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit de nieuwsbrief van Canaaldigitaal van vandaag:

 

 

FIFA WK Beach Soccer, Dubai, LIVE op Eurosport en Eurosport 2 in november

Eurosport en Eurosport 2 doen in november uitgebreid verslag van de FIFA WK Beach Soccer, dat van 16 tot en met 22 november plaatsvindt in Dubai (Verenigde Arabische Emiraten). 35 Wedstrijden in totaal, zorgen voor meer dan 45 uur zomers voetbalgenot.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aha, ik trok dus de verkeerde conclusie.

Foutje, bedankt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook een hele logische stap. Ondanks geruchten dat er vermeld werd dat er een aparte NGC Wild komt voor Oost Europa... Dit is namelijk precies het voordeel van M7. Ik vermoed dat SkyLink en CSLink hier ook bij gaan horen...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...