Ga naar inhoud


nieuwe website tvvlaanderen


crammikske

Aanbevolen berichten

momenteel is de website van tv vlaanderen aan het vernieuwen.

 

voor de kijklustigen onder ons :www.tvvlaanderen.be

 

veel leesgenot

 

marc

 

Dreambox 800 pvr met spaun switch ; Visiosat met 4lnb's 3x titanium + 1 alps.

tvv + hd.

--------------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ze hebben in elk geval veel gevoel voor humor bij TV Vlaanderen.

Wie op "Redenen om voor ons te kiezen" klikt, krijgt als eerste punt te zien :

 

"Deze verschillende handige functies maken het televisiekijken nog comfortabeler!

* Elektronische Programma Gids (EPG):

Dankzij onze meerdaagse elektronische programmagids bent u altijd op de hoogte van de programmatie van uw favoriete zenders. Met de handige Reminder-Functie mist u geen enkel programma."

 

Woehaha, is er iets dat slechter werkt dan de EPG bij TVV en CDS ?

Staan de forums er niet bol van ?

 

Wie "Grootste zenderaanbod" ziet staan, zal toch verbaasd opkijken van het korte lijstje dat erop volgt, en zien dat kabel en IPTV toch een pak kanalen hebben die in dat eerste lijstje ontbreekt.

 

Ze hebben ook een misleidende reclame "U heeft geen kabel of DSL-abonnement meer nodig !".

Dat laatste is natuurlijk veel te algemeen gesteld.

Wie immers zijn ADSL ook gebruikt om te surfen en niet alleen voor BelgacomTV kan die ADSl immers niet opzeggen, of het is gedaan met surfen...

 

"Beste beeld- en geluidskwaliteit

Digitale televisie via satelliet werkt met een directe verbinding tussen satelliet en uw huiskamer. Er is geen tussenkomst nodig van een kabelmaatschappij, waardoor het signaalverlies minimaal is."

Woehaha, dat is ook weer zo'n halve waarheid.

Eerst en vooral kun je met je schotel ook storingen hebben, door een straffe regenbui bijv. of een laaje sneeuw dat je schotel bedekt.

Het is ook niet zo dat dat signaalverlies leidt tot minder scherpe kleuren of zo, zoals bij analoog het geval is.

Als je problemen hebt met het signaal uit zich dat in blokjesvorming.

Wie geen blokjes heeft, heeft dus gewoon het beeld zoals het verstuurd werd.

 

Ten tweede is de kwaliteit van hetgeen er aan de bron (TV Vlaanderen vs Telenet) ingepompt wordt veel lager dan datgene wat bij Telenet doorgestuurd wordt.

Als er onderweg dus niets verloren gaat, maar hetgeen doorgestuurd werd niet veel soeps is, zal het eindresultaat ook niet om over naar huis te schrijven zijn.

Met 7Mbps bij Telenet tov. 2,4Mbps bij TVV voor de meeste Vlaamse zenders moet je maar durven om nog over je beeldkwaliteit op te scheppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enne wat lees ik nog op de nieuwe site ...

 

HD-Ready vs Full HD

 

Kies voor een HD-Ready televisietoestel, want enkel deze toestellen kunnen HD-beelden correct weergeven. Het HD-Ready logo is een officieel erkende goedkeuring, terwijl Full HD slechts een term is van fabrikanten. Full HD geeft u geen garantie dat HD-beelden correct worden uitgezonden. Wij raden dus een HD-Ready televisietoestel aan.

 

 

Ik vindt het toch wel bizar, daar er voor het ogenblik bijna nog enkel full hd toestellen op de markt komen.

 

Mvg.

BbyN

 

 

Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze…

 

VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE

Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Bangkok By Night
Full HD geeft u geen garantie dat HD-beelden correct worden uitgezonden.


Nooit geweten, dat mijn ontvangerkeuze tot uitzend problemen leidt!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Is het jullie ook opgevallen dat Myzen.TV niet meer in het HD zenderlijstje staat. Is dit een voorbode!?

Ook hebben ze Kanaal Z nog steeds niet in het Basispakket lijstje staan.

mvg

Ja, had ik reeds op een ander topic geschreven.
Voor Myzen.HD ben ik niet echt treurig, ik vind dat niet meer dan een mooie screensaver.
Kanaal Z heeft natuurlijk veel van zijn nut verloren met de uitzenduren die het gekregen heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast calculator

Ik vind het klantenmisleiding van de bovenste plank dat TV Vlaanderen spreekt over de beste beeldkwaliteit.

Als er ergens op beknibbeld wordt bij TV Vlaanderen is het wel de bitrates van de zenders.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...