Ga naar inhoud


xmltv importer 0.9.12 BETA (vooral voor Gemini en Nabilo images)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Helaas toen ik tussen de middag thuis kwam stond de ontvanger gewoon aan, terwijl ie op standby stond toen ik wegging. Hoop dat hier een oplossing voor komt want zo is de automatische update geen optie... voor de rest is de update prima verlopen.

 

B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MiLo
Nauwelijks. Ikzelf heb een 4 Mbps verbinding, daarmee duurt het download gedeelte maar 5 seconden ofzo.
5 sec. ???
Ik heb 1,5 Mb down, NL/B+CSat+Nordic duurt zeker wel 15min. (Milo image).
Maar goed, als dat 's nachts gebeurd maakt mij dat niet uit.

Origineel bericht van: MiLo
Wat betreft reboot, images die helemaal geen aanpassing hebben gehad moeten altijd rebooten. Images met de "load" patch van crossepg hoeven niet te rebooten, maar hebben nog wel de trage epg.dat methode nodig. De plugin detecteert en regelt zelf wat voor het image nodig is.
Dus er wordt automatisch om een reboot gevraagd of automatisch gereboot als het nodig is?
Zelf handmatig rebooten is dus niet nodig? (anders kan ik de EPG weer handmatig ophalen omdat ik die altijd kwijt ben na reboot).

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lexzie,

 

Milo bedoelt dus alleen de downloadfase, enkel het moment dat de plugin het bestand van mijn website afhaalt. de import procedure duurt inderdaad langer.

 

En met reboot bedoelt hij eigenlijk enigma herstart indien dat nodig is. Maar in Milo is dit niet nodig.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...