Ga naar inhoud


[DM800HD] mytube player video not available


Gast mistermixer

Aanbevolen berichten

Gast mistermixer

Heb regelmatig het probleem in mytube player ' video not available ' ( dm800 gemini ), maar via normale internet is dit filmpje wel te bekijken .

 

Ook bij behoorlijk wat filmpjes gaat het beeld stotterend of veel te snel tov de klank.

 

Kun je hieraan zelf iets doen of zijn dat gewoon softwarebugs ?

 

Dank voor reaktie !

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mytube is alleen een userinterface.

Het afspelen wordt door de gstreamer componenten gedaan, en dan het gros van het werk door de dvbmediasink, die de data min of meer rechstreeks de hardware in stuurt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pieterg
mytube is alleen een userinterface.
Het afspelen wordt door de gstreamer componenten gedaan, en dan het gros van het werk door de dvbmediasink, die de data min of meer rechstreeks de hardware in stuurt

Eerst had ik ook hetzelfde probleem, na installatie via plugin downloads van PLI jade 3.
Later heb ik de laatste versie van de plugin gedownload van www.dreamboxupdate.com en sindsdien is het probleem niet meer opgetreden.
Wellicht tijd voor een update van de PLI jade feed?

Adri.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding betekent dat er geen ondersteuning is voor het mediaformaat in de stream.

Die ondersteuning kan je niet uitbreiden met een update van de plugin (die slechts een userinterface is).

Dat kan eventueel alleen als de gstreamer dvbmediasink wordt uitgebreid, gesteld dat de hardware het betreffende formaat wel aankan.

 

En volgens mij heeft de gstreamer sink sinds die tijd ook geen nieuwe mediaformaat ondersteuningen erbij gekregen.

 

Heb je echt met dezelfde filmpjes getest waarmee je eerst die foutmelding krijgt?

 

De jade feed zullen we waarschijnlijk niet meer updaten, we zijn bezig met een volgend image (de dagelijkse OpenPLi beta's voor de release kan je al vast downloaden als je wilt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mistermixer

Bedankt allen

 

Heb wat biljartfilmpjes op harde schijf gezet dmv mytube player

maar mis nu spijtig genoeg enkele delen van eenzelfde reeks,maker dus format enzo zou toch gelijk moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hier ook het probleem sinds een paar dagen. Denk dat ze toch iets bij Youtube hebben aangepast om e voorkomen dat de content zo makkelijk is te downloaden.

 

Neem maar als search string "Lady gaga telephone". Dan zie je de "Lady Gaga - Telephone (Official Clean Version) ft.". Deze werkte voorheen perfect, maar nu niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toeval bestaat niet zeggen ze: heb juist vanavond exact hetzelfde geconstateerd...erg veel meldingen "video not available".

 

Jammer..ik deed vaak met de kids..."jullie vragen, ik draai" cool

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtube heeft zijn api eind 2009 afgesloten voor enkele mediastreamers die geen licentie betalen. Wellicht dat iets dergelijks voor mytube ook het geval is?

Zoek op "YouTube pulls a Hulu" (geen idee of directe links naar sites met reclame sindskort weer mag, dus maar even op deze manier).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De oplossing zal toch moeten komen van de maker van de plugin, dan pas kunnen de makers van PLI de nieuwe toevoegen.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Patman
toeval bestaat niet zeggen ze: heb juist vanavond exact hetzelfde geconstateerd...erg veel meldingen "video not available".

Jammer..ik deed vaak met de kids..."jullie vragen, ik draai" cool



ja, veel doen het niet!
maar filmpjes bv van particulieren vaak weer wel??
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...