Ga naar inhoud


Patricia Paay in decembernummer Playboy


Gast decodertje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: hummiesat
Dat zal met Paay zonder make up trouwens niet veel anders zijn


Ik denk niet dat het de make-up is maar dat ze Gelift en gebotoxed is en met siliconen behandeld.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het is een mening die hij mag hebben, je vind het leuk/mooi of niet en dan klaar.

 

Maar ze heeft gelijk dat ie gewoon een beetje aandacht loopt te zoeken en wil laten zien van 'kijk eens wat ik allemaal durf te zeggen'.

 

Vraag me af of hij het boekje mee naar huis heeft genomen... smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, Theo Maasen. De man met de grappen waar een pak zout nog geen smaak aan kan geven.

 

Heeft ie zijn eigen smoel al eens bekeken? Als je er uitziet alsof je net Mike Tyson ben tegengekomen zou je niet eens in het openbaar mogen verschijnen, laat staan op tv.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ieder het zijne zou ik zo zeggen. Ik heb P.P. al in haar eerste verschijning in de Playboy gezien. Needless to say dat ik deze uitgave graag oversla! IMHO een rare gedachte dat de Playboy zich moet bedruipen van een oude P.P. om zijn blad te verkopen. Laten we wel zijn: Als vent wil je toch iets lekkers en jong te zien krijgen en geen gephotoshopte, gebotoxte en gelifte corifee? Daar betalen we ook voor, omdat je in real life eenmaal op leeftijd waarschijn lijk geen overheerlijke chicks meer scoort (tenzij je over veel geld beschikt). Je lekker vrouw waarmee je getrouwd bent en kinderen hebt is geheel volgens de regel der natuur niet zo mooi meer als dat ze 20 was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjattuh
Het is een mening die hij mag hebben, je vind het leuk/mooi of niet en dan klaar.

Maar ze heeft gelijk dat ie gewoon een beetje aandacht loopt te zoeken en wil laten zien van 'kijk eens wat ik allemaal durf te zeggen'.

Vraag me af of hij het boekje mee naar huis heeft genomen... smile




En zij loopt geen aandacht te zoeken,kom toch.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar beweren dat het puur natuur is.

 

 

 

Playboy-fotograaf Philip Riches zegt dat álles echt is aan Patricia Paay. "Alleen haar nagels zijn nep". Dokter Schoemacher weet wel beter. Hij vertelt aan het weekblad Story: "Mijn collega dr. Stevens voerde in 2008 een MACS lift (milde facelift) bij Patricia uit. Daar bleef het niet bij, want gelijk met deze lift onderging ze een bovenooglidcorrectie. Zelf vul ik de lijntjes bij haar mond op. Dit noemt Patricia altijd richel-opvullers. Ook voer ik al jarenlang botox-behandelingen bij haar uit en vul ik de lippen op met Restylane."

 

"Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen", meldt het weekblad.

 

La Paay liet onlangs nog weten dat ze klaar is met botox. "Nee, dat doe ik niet meer. Dat werkt gewoon niet bij mij. Ik heb te veel expressie in mijn gezicht en met botox zakt alles weg. Ik krijg er ook dikke ogen van."

 

bron: telegraaf

 

 

 

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...