Ga naar inhoud


Laptop P4 met win XP erg traag


opie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een laptop met penium4 en XP. (3 jaar oud)

Nu is hij de laatste dagen steeds trager. En het opstarten duur veel te lang. Ik heb alle cookies en temp files eruit gehaald en ook het opstart menu aangepast. Dus alleen het hoog nodige start op.

Maar zonder resultaat. Als voorbeeld, als ik een dvd draai met Win. media player is het net een diashow in plaats van een film.

Processor of geheugen probleem?

 

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk eens in taakbeheer of een proces veel cpu-tijd vraagt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

terug in de tijd zetten naar de datum toen hij nog was ,of je geheugen testen dat kun je doen met mem test, je register op schonen is vaak ook een groot probleem

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Heb eerst een virusscan gedaan, daarna met Ccleaner alles schoongemaakt. Met Malwarebytes nogmaals een scan gedaan. Kwamen er 2 uit. Via taakbeheer zag ik geen extremen.

Was een kleinbeetje sneller maar daarna weer erg traag, kwam er achter dat AVG iedere keer een virusscan ging doen, nu uitgezet.

Maar het is nog niet wat het zou moeten zijn.

Ik werk met IE8 en zag ook dat de HDD niet veel ruimte meer heeft. Nog 3 GB van de 120

 

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb er al heel wat af/uit gegooid. Maar nog niet genoeg want als ik wil gaan defragmenteren is er te weinig schijfruimte en duurt het uren.

Ik denk dat ik maar eens naar een nieuwe laptop ga uit kijken en deze maar helemaal opnieuw inrichten en dan naar de kids

 

gr

Opie

Dreambox 8000s (720 hdd, PLI)

Samsung smart tv

 

Dreambox 800 HD SE

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...