Ga naar inhoud


Wie heeft er ervaring met ooglaseren?


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

tjemig de pemig...

hàlo en de lenscorrecties

 

laat je liever door een onafhankelijke optometrist informeren

ja die zijn schaars maar ze zijn er

 

alle * laser * klinieken vertellen je wat je moet horen

(je moet overgaan tot)

 

alle ervaringen zijn dus gekleurd al door hoe men tot die ervaring komt

eigen lijf of horen zeggen

 

medische kwesties moeten niet avonden lang besproken worden

want formeel mag geen leek je medisch advieZEN geven

die moeten elders vandaan komen

en ervaringen vragen > dus geven (goedbedoelend als we zijn) met het tintje advies eraan (suggestief) is je competentie bereik te buiten gaan.

 

ciao

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Sjaak(k)
Dat beweerde ik ook niet, alfadude beweerde dat, dat nachblindheid met laseren te maken had.

Het enige wat ik hier beweer is dat ik voor mijn laser operatie een goed nachtzicht had.
Na mijn laser operatie is dat zeer sterk achteruit gegaan.
Hoe jij dat verklaart kan mij niet schelen.
Ik beschrijf enkel wat ik heb ervaren.
Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm, ik zie net een ooglaser advertentie op deze pagina staan... confused

 

 

Citaat:
Uw Ogen laten laseren?

Unieke Levenslange Zichtgarantie. Vraag nu het Gratis infopakket aan!

www.#######/Ooglaseren

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ideedat sommige mensen niet begrijpen wat er met de ogen gebeurd als je ouder wordt.

 

Normaal gesproken kun je met je ogen focussen net als bij een camera kun je dan het beeld scherp maken. Als je jong bent dan kun je met spiertjes de lens in je oog dikker en dunner maken en daardoor focus je het zicht.

Maar als de ouderdom toeslaat dan werkt dat focussen niet meer zo goed en loopt je zicht terug vooral bij objecten dichtbij.

 

Als je de ogen laat laseren dan blijft dat foucussen niet werken. Je zal dan altijd een leesbril nodig hebben. Maar je kan ook kiezen om je ogen dusdanig te laseren dat je juist van dichtbij scherp ziet en geen leesbril nodig hebt maar je normaal gesproken een bril draagt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En je zult altijd vóór en tegenstanders houden, mensen die ergens heel goede ervaringen mee hebben, en mensen die slechtere ervaringen hebben. Geen enkele ervaring, goed of slecht, garandeert dat een ander individue dezelfde ervaring heeft.

 

Zo zijn er mensen die zweren bij multifocale brillen (varilux) en weer anderen raken daar nooit aan gewend (ik dus). Er zijn mensen die bij 40 al een leesbril nodig hebben, zoals AlanS al beschreef vanwege de ouderdom, maar er zijn ook mensen die al 90 zijn en nog perfect kunnen zien, en geen gewone en zelfs geen leesbril nodig hebben. Maar dat is zelfs voor hun kinderen geen garantie dat ook zij dezelfde goeie ogen krijgen.

 

Ik persoonlijk kies niet voor een laserbehandeling. Mijn reden is heel simpel, na een laserbehandeling verlies ik mijn medische bevoegdheid om te vliegen. Deze bevoegdheid kan men na 12 maanden wel weer krijgen, als ten eerste wordt vastgesteld dat het zicht ná de behandeling stabiel op dezelfde sterkte blijft, én als wordt vastgesteld dat de gevoeligheid voor glare niet is toegenomen.

 

Zie JAR FCL-3 Sectie 2 hoofdstuk 13 art 6.

 

T B

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...