Ga naar inhoud


Aantal Irdeto updates verhoogt bij CDS


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik heb nog verder gezocht en kwam dit tegen.

 

De kosten die verbonden zijn aan de kaartwissel kunnen per abonnee verschillen. Dit is afhankelijk van het huidige abonnement en de pakketkeuze. Hieronder wordt aangegeven welke kosten bij welke abonnementskeuze in rekening worden gebracht. Kiest een abonnee voor het BASIS-pakket, dan is de nieuwe smartcard volledig kosteloos.

 

Standaard-pakket -> Standaard-pakket € 59,95

SET TOP BOX-pakket -> SET TOP BOX -pakket € 19,95

Standaard-pakket -> SET TOP BOX -pakket € 44,95

Standaard- of SET TOP BOX -pakket -> Betaal-pakket €0,00

 

 

Ik heb toen, ruim 4 jaar geleden, inderdaad 19,95 betaald.

Het liefst zou Canaldigitaal natuurlijk Irdeto willen afschakelen, maar 4 jaar geleden had men het nog over 160.000 klanten.

 

Daar hd alleen met seca 3 beschikbaar is, zou dat aantal nu wel eens snel omlaag kunnen gaan.

 

Ik heb op beide irdeto kaarten die ik nog in gebruik heb, een paar maanden geleden opnieuw moeten reactiveren.

 

Dit was voor elke kaart één maar nodig.

Kennelijk heeft men op die manier willen kijken, hoeveel kaarten er nog werkelijk gebruikt worden.

 

Vermoedelijk zijn dit toch nog meer kaarten dan men dacht, omdat er van de kant van Canaldigitaal verder geen nieuws over Irdeto is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...