Ga naar inhoud


Wie gaat er wel eens naar de sauna?


Bigfoot

Aanbevolen berichten

ooit eens een prijs gewonnen en dat was een bezoek aan de sauna voor 2 personen.

dus ik een goede vriendin gevraagd of die mee wilde.

dus samen naar de zwaluwhoeve toe een hele dag lang.

was er zelf nog nooit geweest in een sauna.

maar was wel erg lekker.

overal in geweest.

ff lekker eten daar alls werd betaald.

voor herhaling vat baar.

binnen kort er maar een keer heen met mijn vriendin.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, wij gaan ook regelmatig. Ik vind het heerlijk relaxend. Een hele dag, een keer een rondje doen, dan even liggen/lezen, weer een rondje, hapje eten enz.

 

Niet zozeer dat ik de warmte nou zo lekker vind, maar het relaxte ritme van zo'n dag...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier in Turkije een Hamam (Turks Bad). Dan lig je in een bloedhete ruimte op een hele warme marmeren plaat.

 

Lijkt me een beetje hetzelfde als een Sauna, maar het voordeel van de Hamam vind ik dat je ook geschrubt en gemasseerd kan worden als je wilt. Daartegenover staat dat in onze Hamam er geen zwembaden, of op zijn minst een koud bad, staan(t).

 

En in alle eerlijkheid zou ik me niet zo op mijn gemak voelen tussen allerlei naakte mensen. Ik heb jaren gevoetbald en gevolleyed etc. maar dat is anders, denk ik. Ten eerste geen vrouwen bij je onder de douche die voor momenten kunnen zorgen dat je je wat ongemakkelijk voelt wegens groeiende lichaamsdelen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd of jullie nooit een bekende tegenkomt in de sauna en zo ja, hoe je er dan op reageert?

Zeker het mogelijk tegenkomen van iemand die je kent van je werk houdt mij tegen om naar een sauna te gaan.

Ik heb eens iemand gesproken die altijd met haar man naar de sauna ging, maar het goed bewaard hield waar ze ging. Zij wilde absoluut niemand van haar werk of van zijn werk tegenkomen. Kan me er iets bij voorstellen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bigfoot
Het kan mij niet echt boeien hoor, in zo'n geval zit je toch allebei in dezelfde situatie.

Al ben ik nooit een bekende tegengekomen tot nu toe. Wel een min of meer bekende Nederlander vorige week in de Zwaluwhoeve, maar die was ik liever niet tegengekomen....


Nou maak je ons toch nieuwsgierig hoor!

De eerste keer was het wel vreemd om naakt rond te lopen maar dat wordt na een paar keer gaan volstrekt normaal. Nu heb ik dat eigenlijk niet eens meer in de gaten, behalve als ik mijn portemonnee wil opbergen dan! :D

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...