Ga naar inhoud


Wat een zootje....... !


bright

Aanbevolen berichten

Sinds 2000. Ik heb al vanaf 1983 temaken met CD. Nog nooit problemen gehad. En mochten er wel mensen zijn die problemen hebben(kan gebeuren een arts amputeert ook weleens een verkeerde been, dat is erger)dan behoeven deze mensen niet direct te roepen"wat een zooitje". En mochten het verkeerde kaarten zijn dan krijgt hij gewoon wisselkaarten. In alle jaren denk ik dat Ziggo en UPC in een jaar meer klachten hebben gehad als CD in al die jaren. Verder stop ik met deze dis, want er zullen altijd mensen blijven(of winnen ze ook tien miljoen)die nooit te vreden te stellen zijn. Het is of te duur.of te weinig zenders of de kaartwissel is niet goed. Of zou CD de boel ook gratis doen, dan zijn we nog niet tevreden. Maar sinds 2000 zoveel klachten en zo weinig bij RADAR of Spoorloos of KASSA. dit steld mij wel gerust en wij kijken met plezier en dat ontneemt ook TOXIC(Q) ons niet. Een Nederlander is NOOIT tevreden te stellen. Het is NOOIT goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

vanaf 1983

CDS in 1983???
hoi . ik denk dat hij de voorgangers erbij rekent, maar dan wordt het nog krap, ik zie je weinig op de fora`s ,hoe komt dat ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

In jaartal even vergist, even de docu opgezocht het was okt 1985 lid geworden van FILMNET. Later omgedoopt naar canal plus en dit is later Canal Digitaal geworden. en van af bijna het eerste uur erbij. En al die jaren geen problemen met: A de fin, B de Kaarten en C storingen en uitval. Wel als er een regenbui voor zit.

 

Maar het zal wel zo zijn dat het een zooitje is. Ik heb mijn mening en gedachten. En u lezer houdt u graag de uwe, zijn wij beiden tevreden gesteld. Ik denk ik meer als vele anderen hier.

 

Def einde DIS!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een aantal kaarten (5 stuks) met verschillende pakketten, voor mijn ouders en kinderen.

Via mijn canaal digitaal omgezet in familiepakket en basispakket met daarbij behorende tweede abonnementspakket.

Alles is keurig gegaan en wekt uitstekend.

En Canal Digitaal is zo aardig geweest om het abonnementsgeld van de 'oude' pakketten (basis/settopbox) te blijven rekenen.

Je hoort mij niet klagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bright,

 

 

Citaat:
Ook dit heb ik aan Canaal digitaal aangegeven :

 

Namelijk de datum is 01-jan 1991

 

 

Dan is de kaart idd uitgeschakeld, zoals de spreker @44piet hier boven ook aangeeft.

 

Zelf had ik een andere fout verwacht, vandaar mijn vraag.

 

Dank voor je antwoord, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Zilverster
@bright,


Citaat:
Ook dit heb ik aan Canaal digitaal aangegeven :

Namelijk de datum is 01-jan 1991



Dan is de kaart idd uitgeschakeld, zoals de spreker @44piet hier boven ook aangeeft.

Zelf had ik een andere fout verwacht, vandaar mijn vraag.

Dank voor je antwoord, gr.


Zilverster.


Welke fout had jij dan verwacht ?

Dus jullie kunnen me nu wel vertellen dat de kaart is uitgeschakelt en dat kan de helpdesk van C D niet ? Dus toch terecht een zootje !!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bright
Origineel bericht van: Zilverster
@bright,


Citaat:
Ook dit heb ik aan Canaal digitaal aangegeven :

Namelijk de datum is 01-jan 1991



Dan is de kaart idd uitgeschakeld, zoals de spreker @44piet hier boven ook aangeeft.

Zelf had ik een andere fout verwacht, vandaar mijn vraag.

Dank voor je antwoord, gr.


Zilverster.


Welke fout had jij dan verwacht ?

Dus jullie kunnen me nu wel vertellen dat de kaart is uitgeschakelt en dat kan de helpdesk van C D niet ? Dus toch terecht een zootje !!


Welkom bij de helpdesk van CanalDigitaal :D


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: bright

Dus jullie kunnen me nu wel vertellen dat de kaart is uitgeschakelt en dat kan de helpdesk van C D niet ? Dus toch terecht een zootje !!


Klopt, je kaart is uitgeschakeld maar dat gebeurd altijd als ze een nieuwe kaart toesturen.


Dan zijn ze zeker ook nog helderziend want die datum stond er al in voordat ik voor de eerste keer CD belde !
Bovendien heb ik net nog even gekeken op (ik krijg het bijna niet ingetikt blush ) "mijn Canaal Digitaal" en daar staan beide kaarten nog actief met een geldigheisduur tot 30-11-2010. confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...