Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten

Even een kort bericht over de nieuwe firmware 09.4283 en Blindscan.

 

Getest heb ik op Türksat 42 Oost met AZBox HD Premium Plus.

Frequentiebereik 10700 - 12750 MHz H/V.

Stappen van 4000 KHz.

Gevonden 265 TV + 135 Radio in 40 Minuten.

 

Ter vergelijk:

Blindscan Clarke Tech 5000 Combo Plus.

Frequentiebereik 10700 - 12750 MHz H/V.

Stappen van 4000 KHz.

Gevonden 282 TV + 127 Radio in 15 Minuten.

 

ClarkeTech heeft meer TV-zenders gevonden.

Daar zitten echter een aantal datakanalen tussen.

 

Samengevat is de eerste indruk dat Blindscan nu prima functioneert.

 

 

Met vriendelijke groeten wink

 

sattaz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ok als volgt getest:

Firmware 0.9.4295

Multicas 1.62

 

Code:
More improve about Re-Connect for CCcam Server

Netwerkstekker eruit, en er weer in, CCcam pakt de draad weer op. Dit werkt.

 

Code:
vob files incl menu en ondertiteling vanaf NAS mount CIFS

Helaas ik moet toch echt melden dat dit nog steeds niet werkt... snif :| Geen enkele film uit losse vob files werkt, ik speel af met de manier 'selecteren -> selectie afspelen' vanuit de hoofdmap van een film. Dit werkt met 3952 perfect.

Losse vob-files selecteren werkt wel, met korte pauzes tussenin. Helaas is dan ondertiteling niet te kiezen.

 

Code:
iso's afspelen incl menu en ondertiteling vanaf NAS mount

Sommige werken helemaal niet, sommige wel. Ondertitels werken niet. Dit werkt in 3952 wel.

 

Jammer bovenstaand is echt een misser, want ik heb het idee dat met de v4xxx firmware de buffers beter op orde zijn, ik heb minder last van haperingen in opgenomen cq gedownloade content vanaf NAS.

 

Code:
Streamen naar UDP

VLC 1.0.3 geeft geen foutmelding dat de stream niet is gevonden (dus er is 'iets'), maar ik krijg nog geen beeld. (in dit geval bedraad geprobeerd)

 

p.s. geupdate zonder format

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ribbe82
..... want ik heb het idee dat met de v4xxx firmware de buffers beter op orde zijn, ik heb minder last van haperingen in opgenomen cq gedownloade content vanaf NAS.


Nou ik heb just het idee dat er sinds v4xxx er mis is met de buffers of de netwerkperformance.

Vanaf v4xx kan de een 780p of 1080p mkv niet meer spelen over een share (vaste bekabeling). Ik ben dus maar weer terug naar de laatste (niet beta) firmware, deze speelt de 780p of 1080p films zonder problemen af....

Ben ik de enige die dit probleem heeft?
Ik hoor hier niemand over.

Verder zie ik dat fixed ondertitels en zender logos in avi's en mkv's sinds v4xx staan te trillen (ze verschuiven één of twee pixels op en neer), ook dit probleem heb ik niet met de oude firmware.

Ook hier hoor ik niemand over....

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, meningen zijn dus verdeeld...

Ik zal niet zeggen dat de haperingen met 4xxx verdwenen zijn, maar lijkt minder dan 3952.

Zo heb ik gister nog een 720p film van een uur bekeken, en af en toe wat heen en weer gespoeld, zonder haperingen. Dit was nou eens leuk kijken!

 

Maar je zegt de laatste niet beta firmware... die ga ik dan toch ook nog eens aan de tand voelen. (nu 3952)

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D_liver
Gisteravond nog AVP Requim in 1080P volledig uitgekeken en daarna De Storm.

Geen probleem met de 4295


Ik heb echt alles schoonmaakt (factory defaults) en geformateerd.
Waar zou dat aan kunnen liggen?

Netwerk snelheids test geeft het zelfde aan in de diverse builds...

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik heb weer meegelezen met jullie problemen en was ook even in de veronderstelling van het feit dat de vob ofwel videots files niet speelden.

 

Ik heb me er toch aan gewaagd de box voor het updaten te formateren en daarna alles er weer op eerst firmware en toen vob bestanden geprobeerd van de 20 testen liepen er 19 en die ene die het niet deed was een duallayer formaat (dvd9).

 

Deze even naar iso omgezet en toen bleek al gauw waarom de vob niet speelde die zat compleet verkeerd in elkaar dus dat was logisch. Er zat een heel stuk ellende voor het begin van de film en ik denk met geduld dat hij zelfs de vobs had gespeeld de Iso starte namelijk ook pas na 5 minuten.

 

Vervolgens multicas en settinglijst geplaatst en wederom getest

Nog steeds alle 19 in orde dus ik denk toch dat het wel degelijk ligt aan een schone update!

 

En natuurlijk ligt het ook aan de eventueel gedownloade videots bestanden!

Maar het is wel heel erg weinig werk die probleemgevallen even naar iso over tezetten hoor

 

Verder een blindscan gedaan op thor en buiten verwachting een snelle en doeltreffende manier om zenders te zoeken en vinden!

 

Ik ben dan ook alleen maar enthousiast over deze beta !

 

Overigens werkt opnemen en ook timeshift hier goed! ik werk niet met een interne maar met een externe HD in mijn premium

 

Ik raad toch aan de boel te formateren voor update blijkt wel degelijk uit te maken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: elflamingo

Ik raad toch aan de boel te formateren voor update blijkt wel degelijk uit te maken



Zoals ik al eerder meldde: Ik heb factory defaults geladen, EN zelfs 2x geformatteerd! Daaarna 4295 geladen, en nog een keer factory default gezet. Wat moet ik dan nog meer doen?

Ik speel ook geen exotische films: Gewoon de laatste aflevering van Fringe en Heroes in MKV 720p formaat.

Het gaat ook niet direct fout, maar na een aantal minuten spelen, dan begint het te haperen.

Ligt het aan de BOX? Nee zou ik zeggen, het werkt wel weer gewoon als ik laatste officiële firmware er op zet.

Maar dan heb ik dus geen streaming en blind scan!

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...