Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten

Citaat:
ik stop er maar mee, wordt er depressief van.

Oei dat is niet de bedoeling, denk aan uw hart..
Citaat:
hiervoor had ik een pctje staan met DVB S tuner, die speelde echt ALLES,

Wel het had misschien handig geweest deze ernaast te houden tot je de azbox helemaal werkend hebt.
Citaat:
2 dagen bezig geweest met het uitrichten van de CD twin DUO LNB, resultaat, alleen op de 19.2 heb ik beeld, op de 23.5 wel signaal maar echt geen beeld, gecodeerd geeft ie aan, zit je dan met je officiele abo op CD HD kanalen.

Ik heb mijn wave-frontier met 4-lnb's uitgericht mbv de Azbox. Dit heeft me welgeteld niet langer als 10min gekost. Het aankoppelen van nieuwe LNB's duurt langer dan het uitrichten. Dit lijkt me dus vooral jouw probleem.

Citaat:
dat ding MOET het gewoon doen, zoals op de mooie doos staat afspelen van VOB,ISO,MTS,M2TS,MKV

Je hebt helemaal gelijk, en ik vind ook dat dit binnen afzienbare tijd moet gebeuren. Echter ik wist van te voren waar ik aan begon, en zie telkens weer verbeteringen. Je moet niet de prijs/kwaliteit verhouding vergeten!

Vertel eens wat je vind van de beeldkwaliteit, bedieningsgemak, heerlijke afstandsbediening?

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: koen1
Update 09.4348
Heb nog wel steeds het probleem dat een eigen opname van azbox via EPG ingesteld niet goed wordt afgespeeld blokkerig beeld met als eindresultaat opname wordt niet ondersteund. Hardisk reeds geformateerd door de AZbox zelf. Moet er wel bij vermelden dat ik de common interface gebruik met een xcam weet niet of dat een oorzaak kan zijn.

Dat moet dan haast wel. Ik doe dit via MultiCas en naar LAN. Geen blokje te bekennen.

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: johndegr
Hoi,

Ook ik hem deze 4384 erop gezet.

Geen bugs tegengekomen, ziet er voorlopig goed uit, niets te klagen.
Ook het gemak van de fan uitzetten is zeer rustgevend.


Je hebt duidelijk een Premium +
Zo ze merken zijn ze daar nu mee bezig en laten ze de Elite links liggen.

Ik heb gisteravond maar eens de 4384 geprobeerd.
Helaas..... Tijdens het afspelen van 720p en 1080p mkv's gaat 'ie haperen.
Ik heb nog wat verschillende films geprobeerd (Matrix Reloaded, Fringe, Heroes) allemaal hebben ze er last van bij drukke scenes, lijkt dus wel een bitrate probleem.
Misschien dat de andere Hardware van de + hier beter mee om gaat.

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Origineel bericht van: koen1Update 09.4348

Heb nog wel steeds het probleem dat een eigen opname van azbox via EPG ingesteld niet goed wordt afgespeeld blokkerig beeld met als eindresultaat opname wordt niet ondersteund. Hardisk reeds geformateerd door de AZbox zelf. Moet er wel bij vermelden dat ik de common interface gebruik met een xcam weet niet of dat een oorzaak kan zijn.

Dat moet dan haast wel. Ik doe dit via MultiCas en naar LAN. Geen blokje te bekennen

 

 

 

multicas erop gezet, en de harde schijf nog een keertje laten formateren.

 

Tot op heden gaat het goed, de rust in huis weer teruggekeerd.

 

bedankt voor de tip..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast AZboxhobbyist

Laten we voorop stellen dat het een leuk stukje speelgoed is, beeldkwaliteit, is goed, geluid is ook redelijk goed, maar nu heb ik weer een ander probleem, de lnb staat er nu goed op, ik heb al div free to air van de 23.5 ontvangen, maar als ik een kanalenlijst van kingofsat in de box laad, slaat het helemaal nergens op, dan gaat ie zoeken op de 88,1E indiasat, daar krijg ik natuurlijk niks op, maar ja hoe lossen we dat op, als ik een scan doe op de Transponders van 19.2E en 23.5E dan krijg ik een hele berg met zenders, en die werken nog ook,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom zet je er dan geen lijst in via ons (***geen-reclame*** team ), die lijsten zijn up2date en scheeld je een berg werk, mocht je toch een of andere zender een ander plaats willen geven is dit toch een eitje met azbox edit ?

 

Btw vind ik dit probleem niks met de daily firmware te maken hebben, maar dat is mijn mening wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een mail gekregen dat er een alternatieve niet officiele firmware is ontwikkeld door een spaanse ontwikkelaar.

 

De extra's zijn dus nog in spaans denk maar er is al heel veel over te vinden.

 

Ik heb hem direkt erin geplaatst en gek genoeg heb ik hier geen problemen met media bestanden en draait de tuner zeer stabiel.

 

Misschien de moeite waard alleen de vertaling nog even doorvoeren of een language file toevoegen en dat team is goed bezig!!

zoek even op: Azbox KGDTeam 0.9.4295

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zojuist Azbox KGDTeam 0.9.4295 geprobeerd.

Goede start.

 

Fringe mkv 720p zitten kijken zonder haperingen.

Wel staat het netwerklogo nog steeds te trillen.

 

toch maar weer terug naar de 'Officiële' firmware.

 

Wel een goed initiatief! en vraag me af waar ze de source vandaan hebben.

Azbox Elite, SAB explorer PVR SC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben de opstart vanuit koude toestand verlengd zodat er minder script fouten voorkomen en de box stabieler opstart!

 

Let op het is pas de eerste versie dus nu hopen dat er gang in komt!

 

Ligt natuurlijk deels aan de gebruikers ervaringen die hieruit voortvloeien.

Enige minpunt tot nu toe is dat mijn spaans slecht is!!!!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...