Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Wanneer komt de nieuwe opbouw van deze org firmware dan ? daar hebben ze voor zeker een half jaar terug al melding van gemaakt en nu nog verschijnt er iedere keer weer de gewone org software

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel chic dat ze de huidige SW updaten als dat nodig is. Youtube heeft al vaker de toegang tot hun service gewijzigd en OpenSat repareert dat tot nu toe elke keer keurig.

 

Wanneer de nieuwe opzet komt is koffiedik kijken. Daar zijn we intussen goed in getraind! smile

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren even vluchtig bekeken. blok-artefacten bij Rai1,2,3 op hotbird 13. Youtube werkte bij mij niet.

 

Duitse feedback (myazbox.de) voorspelt ook weinig goeds.

 

Ik had gisteravond net de tot nu toe (october2010) in gebruik zijnde 5020 vervangen door 1.0.19 Meditel maar besloot er de 5306 gelijk maar op te zetten toen ik hem toevallig tegenkwam.

 

Vanavond maar weer even terug naar Meditel want dat maakte in eerste instantie wel een solide indruk.

 

De 5020 werkte niet echt slecht, zolang je maar geen timeshift/recording ambities hebt. Die heb ik allang in de ijskast gezet. Ook hoop ik mijn Ziggo kaart nog eens met Multicas aan de praat te krijgen. Werkt wel icm 5020, behalve bij HD zenders. Heb er dus een dure Alphacrypt bij moeten kopen.

 

Ik zou deze tuner ook nooit aangeschaft hebben ware het niet dat er in deze prijscategorie (of überhaupt?) geen alternatieven zijn met DVB-S2/DVB-C combinatie.

AZbox Elite HD DVB-S (13, 19.2, 28.2) + DVB-C (Ziggo). Geen HDD aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even gechecked, de Ziggo kaart lijkt nu goed met de meest recente Multicas te werken, inclusief HD kanalen. RAI op HB nog steeds blokkerig (met Italiaanse vriendin geen optie).

 

Bij firmware installatie zorg ik altijd dat de DOM wordt gewist: booten met patch.bin op USB-stick, kies "format install area" o.i.d. gevolgd door reboot, daarna USB-installatie kiezen, op het moment dat de nieuwe versie wordt getoond, moet bij huidige versie "unknown" staan. Als dit niet het geval is nogmaals de DOM formatteren en voor de zekerheid de box een paar minuten uitschakelen (switch op achterzijde).

 

Meditel 1.0.19 werkte bij mij meteen. Na installeren van een nieuwe FW wel altijd via het instellingen menu een complete reset uitvoeren alvorens zenders opnieuw in te scannen op te uploaden. Met Maz 3.2 gaat het uploaden van Sat-kanalen gesmeerd: via internet ophalen, favorieten indelen en uploaden. Wel nog even de juiste LNB-config instellen. DVB-C moet wel even worden gescand, tenzij je vooraf een back-up hebt gemaakt.

AZbox Elite HD DVB-S (13, 19.2, 28.2) + DVB-C (Ziggo). Geen HDD aangesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb FW 0.9.5306. Gebruik het opnemen op HD wel en heb nu ook last van schokkerig beeld op de RAI 1, 2 en 3. Heb de oude firmware er weer opgezet maar ook daar bleef RAI schokkerig (net alsof de sat net niet goed staat gericht - wat ie wel is want op andere receiver doet ie het wel). Hoe heb jij dit nu opgelost? Wellicht moet ik toch een TIVU card kopen zodat ik de andere RAI's kan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkVisser
Ik heb FW 0.9.5306. Gebruik het opnemen op HD wel en heb nu ook last van schokkerig beeld op de RAI 1, 2 en 3. Heb de oude firmware er weer opgezet maar ook daar bleef RAI schokkerig (net alsof de sat net niet goed staat gericht - wat ie wel is want op andere receiver doet ie het wel). Hoe heb jij dit nu opgelost? Wellicht moet ik toch een TIVU card kopen zodat ik de andere RAI's kan gebruiken.



Dat zegt helemaal nix dat een andere receiver het wel goed doet!

RAI 1,2 en 3 doet het hier probleemloos zowel met orginele firmware (multicas 1.63) als met E2 (CCcam 2.2.1)voor Azbox

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...