Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: -=_NeO AtOmiC_=-
Origineel bericht van: jinnoe
Als ik zoek op "priocaid" of "ingnore" dan vind ik het niet.
Zou je een linkje kunnen geven?


Deze lossen het RTL4 probleem op.


Heel erg dank voor het kant en klaar bestand, want ik wilde net een vraag gaan stellen hoe en wat ik moest doen etc.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast AZboxhobbyist

Ik vraag me af of er ooit nog een 1.xx firmware versie komt, de ontwikkelaars lijken vanaf augustus al met vakantie, van ons geld dat wel, een goede en snelle firmware lijkt nog heel ver weg, vandaag wederom een reboot uit moeten voeren, weer vastlopen bij het afspelen van een HD (blueray rip) film, ook plugins als uitzending gemist zou ook niet zo moeilijk moeten zijn, wordt immer (bijna altijd) gratis op internet aangeboden, dus iets met rechten kan dat niet zijn, ik denk dat we met zijn allen bijdragen aan de ontwikkeling van een nieuwe box, die waarschijnlijk 3 x zo duur wordt, maar dan wel alles heeft wat men voor de azbox beloofd heeft, de AZbox heeft ten onrechte het predikaat Hobbybox gekregen, echter het is een consumentenproduct en zou voor deze aankoopprijs op zijn minst feilloos moeten werken.

Maar goed dat is hoe ik de zaken zie, wellicht wat negatief, maar de meeste hobbyisten kijken niet objectief naar het product, ik heb de box nu 1,5 jaar, ben tevreden over de kwaliteit van het beeld, maar zit eigenlijk wel te wachten op een firmware versie van een hobbyist die ineens wel alles uit de box weet te krijgen, ik laat Enigma2 nog maar even voor wat het is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
@AZboxhobbyist
gebruik eens een enter toets tijdens het typen.
Nu is het verhaal voor het oog onleesbaar.
ik kwam niet veel verder dan regel 2.

edje

Heeft weinig zin crazy.
Zijn maar twee zinnen.
Anyway de strekking van de letterbrei ben ik het wel mee eens.
OPENSAT doe eens iets !!

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak66
Heeft weinig zin crazy.
Zijn maar twee zinnen.
Anyway de strekking van de letterbrei ben ik het wel mee eens.
OPENSAT doe eens iets !!

Hallo,

Zelfde geldt voor jou wat is je probleem? Veel tekst weinig inhoud. Zie geen problemen in jullie teksten.

Greetz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VluggeW

Hallo,

Zelfde geldt voor jou wat is je probleem? Veel tekst weinig inhoud. Zie geen problemen in jullie teksten.

Greetz


Ik denk dat het meer de algemene ervaring betreft, zonder dat een probleem te pinpointen is. Soms spontane resets bij het uit standby halen van de box tijdens een ftp copy actie. Mkv's die niet afspelen, maar wel op pc. Regelmatig reset nodig bij intensief gebruik, etc...

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Nu komen we ergens:

 

Spontane reboots ken ik niet.MKV files die niet afspelen kun je eens kijken wat voor codecs er gebruikt worden? FTP niet super snel maar als je Azbox in standby zet gaat het sneller. Vast lopen tijdens FTP sessie ken ik niet.

 

Welke type Azbox heb je trouwens?

 

Greetz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak66
Anyway de strekking van de letterbrei ben ik het wel mee eens.
OPENSAT doe eens iets !!


Zeker de release notes van Enigma2 niet gelezen.

Tot nu toe werkt de orginele firmware hier goed met de laatste multicas.

Wat ik wel van veel gebruikers ( lees klachten) begrijp is dat de orginele firmware verwarrend werkt omdat het geen enigma2 is.

Nee daar zullen jullie nog even geduld voor moeten hebben ( ook jij Jap tijden horen we niets van jou en zodra er weer iemand begint met een niets zeggend replay zit je er weer bovenop)

Er zijn zeer veel handleidingen en how-to's te vinden zeker op het nederlandse forum kijk daar eens naar en lees ze eens. ( Of kom eens langs op een van de demodagen )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan alleen die dit kunnen en willen lezen.

 

Ik heb al verschillende sat ontvangers gehad en ben daarin behoorlijk kritisch.

De AZBOX is tot nu toe de meest stabielste die ik gehad heb. Software zeer stabiel en eenvoudig te bedienen.

Mediaplayer eenvoudig te bedienen en alles is super eenvoudig in gebruik. Ik heb er al verschijnende geinstalleerd bij anderen en men is allemaal super tevreden zeker voor daglijks gebruik.

Nieuwe firmware komt spoedig en dat heeft men dan gemaakt zonder dat men vakantie gehouden heeft.

Je heb met dit apparaat een satonvanger en een mediacenter alla Emint of mede8er in een voor een goede prijs.

Als je niet tevreden bent over dit apparaat dan vind ik het zeer onterecht dat je de mensen die achter dit product staan en er met hart en ziel aan werken gaat betichten van DIEFSTAL.

 

Ik moest dit even kwijt aan diegene die het zich aantrekt.

Service en ondersteuning van smartinnovations en opensat is super dus graag geen negatieve berichten meer zonder dat je dit grondig kan onderbouwen met argumenten.

 

Groet van een trotse AZBOX PREMIUM HD+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

Nu komen we ergens:

Spontane reboots ken ik niet.MKV files die niet afspelen kun je eens kijken wat voor codecs er gebruikt worden? FTP niet super snel maar als je Azbox in standby zet gaat het sneller. Vast lopen tijdens FTP sessie ken ik niet.

Welke type Azbox heb je trouwens?

Greetz


Begrijp me niet verkeerd, want ik ben nog steeds een tevreden Azbox gebruiker (mijn vrouw niet). Maar ftp en kijken is over het algemeen echt geen optie. Misschien veroorzaakt door de box icm m'n WD 1Tb mybook usb HDD.
Ik gebruik de mediaplayer overigens erg veel met veel verschillende formaten en uiteraard verzinnen mensen altijd weer nieuwe codecs zodat er weer 100k (joepie) bespaard wordt op 9Gb. Daar heeft elke mediaplayer last van, dus dat vind ik niet zo'n probleem. Zolang ik geen DTS gebruik heb ik nooit last van vastlopers tijdens het kijken, ik selecteer m'n bestanden daar nu ook op (jammer genoeg).

Elite met FW5006 zonder prio setting oid.

Origineel bericht van: D_liver

ook jij Jap tijden horen we niets van jou en zodra er weer iemand begint met een niets zeggend replay zit je er weer bovenop


Sorry dat ik afgelopen 2 weken niks gepost heb, maar ik wilde allen maar zeggen dat er soms geen aanwijsbare problemen. De vrouw vind het gewoon niks omdat de azbox soms niet doet wat zij wil, en als dan moet uitleggen dat ik net een film naar de box aan het copieren ben....

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ronnie1966

 

Wat jij schrijft klopt niet hoor want als de firmware en de azbox (hardwarematig is deze box ook wel in orde vind ik) zo goed is zoals jij zegt waarom zijn ze A dan bezig met complete nieuwe firmware aan het herschrijven en B waarom vraag jij op het DS team dan ook om de nieuwe ds firmware(ENIGMA2) hij werkt toch perfect of mis ik iets ?

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...