Ga naar inhoud


[2221] manueel zenders zoeken mogelijk??


Pieter-Brugge

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

De tweede satellietontvanger bij mij heeft onlangs de geest gegeven, was een oude Powersky 8210 van een 10-tal jaar oud..

 

Voor de vervanging hiervan dacht ik aan een de Philips 2221, omdat dit toch een tweede toestel is, en deze compact is een ook op reis mee kan in de zomer. Voor de living heb ik in gebruik een Homecast 8100 die perfect werkt.

 

Ik heb wel een vraagje of aan deze 2221 beperkingen in de software zijn, omdat deze canal digitaal goedgekeurd is.

 

Is het mogelijk om manueel zenders bij te zoeken en op te slaan of is het enkel mogelijk om met de vaste fast-scan lijst van Canal Digitaal te werken, en kun je er geen wijzigingen meer aan doen?

 

Alvast bedankt voor een Philips 2221 kijker die dit eens zou willen nakijken.

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Pieter.

 

Ik heb mijn 2221 momenteel even uitgeleend dus kan het niet nakijken.

Maar wat ik me zo herinner is het alleen mogelijk om met een vastscan de kanalenlijst van CDS te laden.

 

Aanpassen van de volgorde is dan niet mogelijk.

Verder heeft deze decoder ALLE beperkingen, niet één uitgezonderd, van een goedgekeurde CDS decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan,

 

Dacht zoal iets, er zullen wel beperkingen zijn aan deze ontvanger, maar omdat het pas het tweede toestel in huis is, die meestal enkel gebruikt wordt als er voetbal op tv is.. overweeg ik dit wel.

 

Dit toestel kan je natuurlijk niet vergelijken met de Homecast 8100 HD-ontvanger, maar ben me daar wel van bewust.

 

Ook het handige kleine formaat spreekt me wel aan, voor nl. dan

voor gebruik in de zomer, als we op reis zijn met de caravan.

 

Zal nog eens rondneuzen, of er andere kleine ontvangers die geen canal digitaal "goedgekeurde" beperkingen hebben...

 

Groetjes,

 

Pieter

 

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...