Ga naar inhoud


Feedhunter Rini en Snuffer in het nieuws!


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Fijn te horen, want je naamgenoot vergist zich misschien af en toe een keer waar het een forumregel betreft (kan ook makkelijk als je zo gigantisch veel post), maar is in feite alleen maar positief bezig met sat-freakage en het helpen van anderen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snuffer is zeker een aanvulling op het forum maar heeft ook vaak de regels overtreden anders had hij die ban niet gehad uiteraard. En op Sat4all meten we niet met twee maten zoals wel vaak beweerd wordt. Dus hadden we geen keuze ook snuffer een ban op te leggen. Maar Snuffer is een man met veel verstand van de sattechniek dus ik hoop dat hij terug komt en de helaas noodzakelijke regeltjes wel in acht neemt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: moonchild
Een mooi gebaar, maar snuffer heeft volgens mij dan ook veel mensen met de sat hobby geholpen.

Mischien is straks ook Happysat weer welkom?


Als ik mij niet vergis is happysat buiten gezet omdat hij zich zeer onbeschoft gedragen heeft.
Dat vind ik een heel ander verhaal dan iemand die de te koop regels aan zijn laars lapt.
Bovendien is happysat vast en zeker al onder een andere naam aanwezig op dit forum.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...