Ga naar inhoud


[Kabel] UPC valt Digitenne aan


W3ird_N3rd

Aanbevolen berichten

Hoewel het niet gebruikelijk is om de concurrent bij naam te noemen doet UPC dat in deze nieuwe reclamespot toch en heeft besloten Digitenne aan te vallen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Hp7VcnudBDU

 

Dennis heeft Digitenne, maar hij wil blijkbaar uitzendinggemist zien dus gaat hij bij de buren kijken.

 

Je zou haast gaan denken dat UPC hier meeleest, want dit idee is nou niet bepaald origineel te noemen. :D

 

Er rijzen natuurlijk wel een aantal vragen bij deze spot:

  • Sinds wanneer doet UPC inspiratie voor reclames op via sat4all?
  • Is Dennis recent vanuit Ziggo gebied naar deze woning verhuisd? Zo nee, dan moet de Mediabox hem toch eerder per mail door de strot zijn geduwd? Waarom is hij dan overgestapt op Digitenne?
  • Waarom neemt Dennis niet gewoon een HTPC, of legt hij een kabeltje van zijn PC/laptop naar de TV?
  • Waarom neemt Dennis geen interactieve TV van KPN?
  • Als het Dennis echt niks kan schelen, waarom zou hij dan nog voor Digitenne betalen of een eigen televisietoestel? Waarom niet altijd bij de buurvrouw kijken?
  • Waar is het bier?
  • Mag de buurvrouw ook een bokkepootje?
  • Is Dennis eigenlijk wel het type om Boer Zoekt Vrouw te willen zien?

upcdennis.mp4.zip

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind hem wel grappig gevonden van UPC. Maar digitenne slaat terug, want daarbij kun je op het toilet naar de voetbal kijken;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=2ZUG_lqb2S8

 

Vraag me dan weer af wie er een stopcontact in het toilet heeft...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zogenaamde HD is helemaal geen HD gewoon ge upscaled MPEG2 naar MPEG4,zefs discovery HD was nog slechter dan analoog signaal.Voor het weergeven van een 35mm bioscoop film op gelijke groote is zefs de Full HD standaard niet toerijkend,maar daar wordt aan gewerkt,in opdracht van Hollywood,door het Frauwenhover instituut in Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Ik vind hem wel grappig gevonden van UPC.

Ik vond hem van Apple740 ook wel grappig gevonden, het is wel erg toevallig dat UPC niet zo lang daarna met die reclame komt. Je weet het nooit.
Origineel bericht van: iRuud
Groot nieuws...

UPC reclame is al een paar weken op TV... er zijn 2 versies

Ik ken hem nog niet zo lang, voor mij was ie nieuw. Maarja ik kijk misschien niet genoeg reclame.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: cheapwatcher

Vraag me dan weer af wie er een stopcontact in het toilet heeft...


Ik heb er zelfs TWEE.


twee stopcontacten in twee toiletten maakt 4 wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...