Ga naar inhoud


[Televisie] Een eerste indruk van RTL4,5,7,8 HD en NET 5 HD


Gast calculator

Aanbevolen berichten

Gast calculator

http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaWpoZGGa/Nieuwe_Caiway_HDzenders_eerste_indruk/

 

Op een website die informatie geeft over harde waren staat een uitgebreid artikel over de eerste indrukken van de Nederlandse commerciele HD zenders.

 

Als ik dit zo allemaal lees, kan Canal Digitaal niet langer de smoes gebruiken omdat er veel geupscaled materiaal is, dat meer Nederlandse HD zenders nog niet nodig is.

 

Het is duidelijk op alle zenders een behoorlijke verbetering, zelfs als het geupscaled is.

 

Canal Digitaal laat zijn dik betalende abonees wel erg in de kou staan. Ik heb zelf een familiepakket en voor dat geld kunnen al deze HD zenders makkelijk erbij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


<< Canal Digitaal laat zijn dik betalende abonees wel erg in de kou staan. Ik heb zelf een familiepakket en voor dat geld kunnen al deze HD zenders makkelijk erbij. >>

Je hebt geen idee hoe *verwent* de nederlanders zijn wat betreft aanbod en prijs, kijk maar eens wat ze in het buitenland betalen voor de schotel dan heb je het nooit weer over dik betalende abonees.

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: oldebroek

Je hebt geen idee hoe *verwent* de nederlanders zijn wat betreft aanbod en prijs, kijk maar eens wat ze in het buitenland betalen voor de schotel dan heb je het nooit weer over dik betalende abonees.


Hou toch op man, ik weet wat mijn broer betaald in Duitsland als ik de prijs en het pakket vergelijk krijgt mijn broer behoorlijk meer dan ikke voor dezelfde prijs

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Dit is schokkend wereldnieuws.

Voor een Canaldigitaal kijker wel!

Bitrate HD-zenders (12 Mbit/s) H.264!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<< Hou toch op man, ik weet wat mijn broer betaald in Duitsland als ik de prijs en het pakket vergelijk krijgt mijn broer behoorlijk meer dan ikke voor dezelfde prijs >>

 

Ja en dan heb je het *geluk* dat alles in het duits gedubt is.

Kijk maar eens naar de prijzen van bijvoorbeels Sky en de scandinavische pakketten

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Overigens benut Net 5 heel netjes één van de voordelen die digitale TV biedt: bij de Engelse series is er op Net 5 HD standaard geen ondertiteling te zien, maar kun je deze via de ontvanger in- en uitschakelen.

Vééééééééét!! laugh

Nu ook nog deze feature bij de SD versies en Engelse ondertitels als optie en ik ben supergelukkig!

Floor Faber is trouwens wel een uitermate gestoken plaatje in HD. Ik weet niet of het een boeiend programma is maar het is wel scherp.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of hun HD ondertitel apparatuur is nog niet gebruiksklaar.

 

Was geloof ik de reden waarom bij de PO Nederland HD vertraagd was.

 

Zal ik vvor HD toch vaker bij de buren moeten gaan kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...