Ga naar inhoud


Converteren van avchd (.mts) naar .vob


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een aantal programma's geprobeerd (Elecard Converter Studio AVC (kan mijn inziens niet naar .vob), ultra mpeg4 converter(gaf faild meldingen)), maar welke programma's kunnen dat wel goed?

 

alvast bedankt voor de reactie's

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: naze1975
Ik heb vandaag een aantal programma's geprobeerd (Elecard Converter Studio AVC (kan mijn inziens niet naar .vob), ultra mpeg4 converter(gaf faild meldingen)), maar welke programma's kunnen dat wel goed?

alvast bedankt voor de reactie's


Waarom zou je dat willen? AVCHD is een HD formaat en dat ga je omzetten naar DVD dus geen HD meer.

Kun je dan niet beter gewoon de DVD versie downloaden?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: winwiz
Waarom zou je dat willen? AVCHD is een HD formaat en dat ga je omzetten naar DVD dus geen HD meer.

Kun je dan niet beter gewoon de DVD versie downloaden?


Origineel bericht van: tgg
Waarom direct naar vob?

Kijk eens hier een test van verschillende conversie programma's. AVCHD converteren

(volgens mij geen commerciele link, anders moderator graag de link verwijderen)

tgg



Het is niet een gedownloade film, maar een film die is opgenomen met de handycam, en omdat er meer mensen zijn die hem willen hebben, wil ik hem naar dvd omzetten zodat deze is af te spelen in een normale dvd speler.
Maar in iedergeval bedankt voor de link, ik heb daar wel wat aan.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is dat geen probleem want bijna alle video bewerkingsprogramma die AVCHD kunnen lezen maken daar een DVD file of disk van.

Ik gebruik Pinnacle Studio 12 en daarmee gaat het perfect, het kind kan de was doen.

Je leest het bestand in op de Time-Line en geeft als output een DVD image of file op.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...