Ga naar inhoud


[Televisie] Serious request op Nederland 24


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

radio 3fm houdt van 18 t/m 24 december de actie seriousrequest .

Canaldigitaal geeft deze actie door op Nederland24, op positie 101 van de zenderlijst.

Dit programma is voor deze actie vrijgeschakeld voor elke geregistreerde Mediaguard kaart.

 

Bron: Canaldigitaal klantendienst.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

23,5 oost, 11738 v 27500 3/4

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: Elwin
Super! Zit het al te volgen hier. Dat worden weer korte nachtjes de komende week. :D

Nou voor dat ik 24uur lang ga kijken naar die R3 idioten, het wordt koud vannacht,dan lig ik lekker warm tussen mijn Texelse schapenwollen dekbedje sleep


Toch is het altijd leuk kijken. Gerard Ekdom is mijn favoriet. Laat die nou net vannacht om twee uur beginnen. Da's dan weer jammer, want m'n slaap heb ik toch wel nodig! :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de mensen die toch naar Ziggo of UPC kijken..

 

daar is de zender ook op het moment GRATIS te kijken. ( mogelijk wel een geldige kaart benodigt )

 

Andere kabelmaatschappijen geen idee..

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn bericht was bedoeld als service aan de doelgroep.

Ik ben zelf meer van Classic FM en Brava HD!

 

Tja, en Irdeto, dat is het nadeel van de early adapter en het niet aannemen van het omruil aanbod van destijds.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Drs. IJzerbout
Afgezien van het feit dat ik met mijn Irdetokaart weer eens naast de pot pis, zal ik er niet voor thuis blijven.


Volgens mij zei ene Henk van CD dat je niks hoeft te missen.
Hij heeft gelijk, als je het niet kunt ontvangen... je mist niks ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

irdeto draait CDS toch nergens op 23.5E?

 

( valt me tegen dat de uplink nog niet gevonden is door de feedhunters :-) gezien er niet voor niks een United Broadcast Facilities / United Satelite Services karretje bij staat )

 

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou kunnen..

 

ik zie namelijk:

 

Caid: 0100

ECM: 070D

EMM: 0087

Prov: 0006A

 

beetje jammer van CD dat ze hem niet gewoon FTA zetten

 

Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik

HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal

Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM

FS DVB-T -> Digitenne

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sjonnie123
Origineel bericht van: Ou-Tannu

beetje jammer van CD dat ze hem niet gewoon FTA zetten


juist, kleine moeite groot plezier... en dan vragen ze zich bij CD af hoe het komt dat hun klanten altijd zo zitten te klagen/zeuren.

Juist door dit soort gedoe, wel wereldkundig maken dat ze deze zender voor alle mediaguard klanten hebben vrijgeschakeld maar er niet bij zeggen dat dat alleen het geval is voor de 'nieuwe' kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ou-Tannu
( valt me tegen dat de uplink nog niet gevonden is door de feedhunters :-) gezien er niet voor niks een United Broadcast Facilities / United Satelite Services karretje bij staat )


Alles gaat via fibre en sat is de backup.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...