Ga naar inhoud


[DM800HD] Logitech Harmony ervaringen


Pino

Aanbevolen berichten

Hoi Fransken,

Je hebt gelijk. Mooi.

Ik kan dan apparaten bedienen die in een kast staan d.m.v die extender. Stuurt hij dan ook mijn tv goed aan omdat die niet verbonden is met de extender? Die werkt dan gewoon op IR.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Pedro4
Hallo,

Ik wil ook graag een harmony met rf signaal. Jij hebt de 885 zeg je. Maar volgens mij is de 885 niet met RF signaal.
Weet je het zeker of heb je een ander model?
Vergissen is menselijk.
Ik hoor het wel.


idd foutje, ik heb de 895 frown

je kunt hiermee trouwens ook Z-wave apparaten aansturen, een mooi systeem, alleen erg duur en niet echt doorgebroken. Voordeel is dat elke z-wave ontvanger/module ook als zender/repeater werkt zodat er weinig problemen met de ontvangst zijn in uitgebreide systemen.

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Klopt de 895 is met rf signaal.

Als ik apparaten in de kast wil bedienen dan kan dat. Maar moet ik dan op de tv een ir ding plakken? Of zend de 895 rf EN ir tegelijk uit? rf voor de extender in de kast en ir voor de tv????

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf ongeveer 2 jaar de harmony 885 en zou echt niet meer zonder kunnen.

Bedien er onder mijn dm800,philips plasma,bose v20 homecinema,htpc met mediaportal,playstation,vogels ledverlichting en de gashaard mee.

 

Boven heb ik er één voor mijn beamer,dm 7020 en htpc met mediaportal en homecinema.

Werkt allemaal perfect, mijn vriendin die nog geen pc kan aanzetten kan nu zonder probleem alle toestelen gebruiken.

 

Je moet natuurlijk wel de tijd nemen om alles perfect af te stellen.

 

Grtz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 895 zend rf en ir uit de wirless extender heet niet voor niks wirless extender

op de wirless extender zitten 4 uitgangen op waar je een kabel op aan sluit waar twee ir zenders op zitten

dus met 1 wirless extender kun je 8 apparaten met bedienen

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chill


de DM800 is wat lastig in te stellen qua vertraging etc. maar als alles eenmaal goed staat werkt het prima.


Kun je je instellingen van je vertragingen eens posten?Ik heb ook problemen met mijn de vertragingstijden van de DM800.(uit standby komen en afsluiten zijn vooral een probleem)
Ik gebruik een logitech 525,misschien dat jouw instellingen bruikbaar zijn voor mijn dreambox.


DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt. Die extender zet de rf om in ir. Maar zend de 895 tegelijk ir uit? Dit is dan voor de tv. Of moet ik dan ook een ir blokje die aangesloeten zit op die extender op de tv plakken?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro4
Ja dat klopt. Die extender zet de rf om in ir. Maar zend de 895 tegelijk ir uit? Dit is dan voor de tv. Of moet ik dan ook een ir blokje die aangesloeten zit op die extender op de tv plakken?


dat kun je instellen zo als je wilt (tv op IR en de rest op RF )
download de software en/of handleiding maar eens kun je er wat mee spelen en kijken hoe het werkt

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fransken,

Ik heb hem nog niet dan kan ik toch ook niet met de software spelen? Ik heb nu al een harmony alleen zonder rf signaal. Dus die met die software gaat het wel lukken. (ik heb al 4 harmony's gehad). Ik heb DM8000. IK heb ook gelezen dat het traag werkt en dat de rf apparaten laat reageren? Kun jij daar iets over zeggen?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ransjooman
Origineel bericht van: chill


de DM800 is wat lastig in te stellen qua vertraging etc. maar als alles eenmaal goed staat werkt het prima.


Kun je je instellingen van je vertragingen eens posten?Ik heb ook problemen met mijn de vertragingstijden van de DM800.(uit standby komen en afsluiten zijn vooral een probleem)
Ik gebruik een logitech 525,misschien dat jouw instellingen bruikbaar zijn voor mijn dreambox.





ik heb mijn dm800 altijd aanstaan omdat ik nog wel eens problemen ondervindt met met mijn externe harddisk bij geprogrammerde opnames vanuit standby.

pedro4: ik kan wel bevestigen dat er enige vertraging optreed bij het gebruik van de RF extender.doorgaans heb je hier weinig last van, maar bij het zappen kan je dit wel merken. Je kunt de rf extender ook daarom beter alleen gebruiken bij die apparaten waarbij je het echt nodig hebt.

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Invertist
Origineel bericht van: Pino
...... Logitech levert hiervoor een systeem met een rf-ontvanger die tevens dienst doet als ir-zender, en twee zogeheten 'ir-miniblasters'.[/i]

Het systeem dat Logitech levert is de 900, die voorzien is van de Blaster en miniblasters.
Voor mij is die zinsnede duidelijk, maar ik ben niet meer geheel objectief.


Daarom ben ik ook blij dat je uit ervaring spreekt wink

 

Triax 78 Multiblock

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. ik twijfel nog of ik er ook een ga bestellen. Er zit een vertraging in als je werkt met rf. Dit is met zappen misschien erg irritant. Dus nog even nadenken en beslissen voordat ze uitverkocht zijn.

Ik heb de 885 gehad en die is qua vormgeving gelijk aan de 895. De 885 lag niet zo lekker in de hand. Ik denk dat de 900 fijner is maar die is nog veel te duur. Of heeft er nog iemand tips of adviezen???

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: chill
....irritanter vindt ik dat als ik de mute functie van mijn TV wil gebruiker er zo'n irritant logo in beeld blijft staan.

Dat ligt natuurlijk aan de TV en daar kan de Harmony niets aan doen......
Mijn oplossing: niet "mute" gebruiken, maar het volume op minimum instellen.

Origineel bericht van: Pedro4
.....IK heb ook gelezen dat het traag werkt en dat de rf apparaten laat reageren? Kun jij daar iets over zeggen?

Dat is echt onzin: er is geen enkele vertraging!
Overigens: als iemand dit zo ondervindt, heeft hij/zij mogelijk een aantal instellingen (timingen) van de Harmony niet optimaal staan.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...