Ga naar inhoud


[REBOX] Techniche gegevens


amrabed

Aanbevolen berichten


Staan ze niet op de site van Rebox? Anders naar hen mailen - ze geven meestal vrij snel antwoord.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de gebruiksaanwijzing:

 

STi Chipset

Flash-rom: 32Mbyte

SDRAM: 192Mbytes

EEPROM: 128bytes

 

Fout in de gebruiksaanwijzing bij de technisch gegevens word gesproken over een UHF RF- modulator met alle technische details. Ik heb hem op mij rebox niet kunnen vinden. Wel jammer want zo kon ik met mijn Topfield 4000 in de keuken meekijken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Volgens de gebruiksaanwijzing:

STi Chipset
Flash-rom: 32Mbyte
SDRAM: 192Mbytes
EEPROM: 128bytes

Fout in de gebruiksaanwijzing bij de technisch gegevens word gesproken over een UHF RF- modulator met alle technische details. Ik heb hem op mij rebox niet kunnen vinden. Wel jammer want zo kon ik met mijn Topfield 4000 in de keuken meekijken.





THNX voor de info.

ik heb deze ontvanger gisteren geleverd gekregen, ben zeer teleur gesteld, ondersteunt geen CCCAM, SoftCam.Key. en eigenlijk staat deze ontvanger alleen voor zich zelf het is net zo een ontvanger als die van CanalDigitaal alleen zijn die veel goedkoper, dus zonde voor het geld.

gaat maandag terug, ruilen voor een DM800 als ze natuurlijk het willen omruilen...........zeeeer teleur gesteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
Origineel bericht van: sathopper
Volgens de gebruiksaanwijzing:

STi Chipset
Flash-rom: 32Mbyte
SDRAM: 192Mbytes
EEPROM: 128bytes

Fout in de gebruiksaanwijzing bij de technisch gegevens word gesproken over een UHF RF- modulator met alle technische details. Ik heb hem op mij rebox niet kunnen vinden. Wel jammer want zo kon ik met mijn Topfield 4000 in de keuken meekijken.




THNX voor de info.

ik heb deze ontvanger gisteren geleverd gekregen, ben zeer teleur gesteld, ondersteunt geen CCCAM, SoftCam.Key. en eigenlijk staat deze ontvanger alleen voor zich zelf het is net zo een ontvanger als die van CanalDigitaal alleen zijn die veel goedkoper, dus zonde voor het geld.

gaat maandag terug, ruilen voor een DM800 als ze natuurlijk het willen omruilen...........zeeeer teleur gesteld.


te hopen voor je dat de dealer hem terug neemt, of jij heb je verkeerd laten inlichten of je hebt je huiswerk niet goed gedaan....er is nog niemand geweest tot nu toe die heeft aangegeven dat hij daarop zou werken dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe je daar bij komt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: amrabed
... ondersteunt geen CCCAM, SoftCam.Key. ...........zeeeer teleur gesteld.

Je komt nu met een aantal verwijten dat er een aantal zaken niet beschikbaar zijn en ik kan hieruit alleen maar opmaken dat je de hand in eigen boezem moet steken want als je al deze eisen vooraf bij je dealer had neergelegd had hij hierop ongetwijfeld ontkennend op geantwoord en had je deze ontvanger niet hoeven te kopen.
Die teleurstelling heb je dus duidelijk aan jezelf te wijten.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jürgen
Origineel bericht van: amrabed
... ondersteunt geen CCCAM, SoftCam.Key. ...........zeeeer teleur gesteld.

Je komt nu met een aantal verwijten dat er een aantal zaken niet beschikbaar zijn en ik kan hieruit alleen maar opmaken dat je de hand in eigen boezem moet steken want als je al deze eisen vooraf bij je dealer had neergelegd had hij hierop ongetwijfeld ontkennend op geantwoord en had je deze ontvanger niet hoeven te kopen.
Die teleurstelling heb je dus duidelijk aan jezelf te wijten.



Dit is geen verwijt, maar een fijt.
en natuurlijk heb ik de teleurstelling aan me zelf te verwijten, daarom heb ik dus ook naar niemand gewezen of verwezen.

en ik hoop echter dat deze mogelijkheden nog komen en heb er ook vertrouwen in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leg de problemen en wensen op een ander plaats in dit forum voor - misschien helpt het en wordt de boel aangepast zodat we met zijn allen een prachtige ontvanger krijgen.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...