Gast DreamSat06 Geplaatst: 25 december 2009 Delen Geplaatst: 25 december 2009 Enige tijd geleden is er een opendag geweest bij de satellietclub “***ongewenste_url***.” Er zijn toen enkele presentatie gehouden zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...iet#Post1760048 Blijkbaar is dit bericht niet expliciet genoeg geweest want ik hoor van diverse forum leden dat ze niet het bestaan van deze presentaties kennen en dit graag hadden geweten. -- Tijdens de opendag is er o.a. een presentatie geweest over DiSEqCschakelaars en - schakelingen. Zie: www.***ongewenste_url*** onder "Downloads Zie de presenatie : DiSEqCschakelaars en - schakelingen - Presentatie in PDF: Diseq&schakelingen.pdf - met spreekstem: Diseqc.wmv bestand Bijbehorende DiSeqC instellingen voor: - diverse typen DiSEqC schakelaars en dat elk voor Enigma 1 en 2 alsmede de AZBox Elite en Premium (plus) Zie Excelbestand: DiseqcInstellingen.xls Succes. Enkele sheets uit de presentatie: Voorbeeld Instelling Dreambox Enigma 2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kowalski Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Interessant, bedankt! Het linkje naar de slides was niet goed overgekomen, hier nogmaals: http://www.***ongewenste_url***/Downloads.php Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VenimK Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Not Found The requested URL /downloads.php was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Apache/2 Server at www.***ongewenste_url*** Port 80 Hosting suspended Triax 88cm 4x Twin LNB XpEnology 4*4TB Denon X1500 5.1 Mac mini M1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tssat Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Bedankt voor het delen van de kennis. Altijd handig voor de sat hobby. Gr. Theo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoeC Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Mooie uitleg! Ik heb de presentatie over het afregelen van de T-90 icm een Dreambox hier netjes geparkeerd, als zometeen 't weer beter wordt zal ik de hele boel zelf eens netjes proberen af te regelen want ik heb nu zo m'n twijfels... En als dat klaar is misschien wat meer LNB's d'r in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tvr4ever Geplaatst: 28 december 2009 Delen Geplaatst: 28 december 2009 Erg handige informatie, BEDANKT ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen