Ga naar inhoud


wil al iemand zijn dm8000 kwijt ??


Bopke

Aanbevolen berichten

hee dreamers

 

ben je je veel te duur betaalde dream8000 al zat ??

ik zal hier nooit zon ding neerzetten tenzij de prijs 40-50% zakt :D

ik ga maar verder met een AZbox premium HD+ met dual tuner verder die vergelijkbaar en ook nog is minder dan de helft kost als je hem vergelijkt met de afzetprijs van dream8000 die 999 pleuro's kost ....... crazy

 

met pijn in het hart neem ik afscheid van dream 7025.. frown

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Bopke
hee dreamers

ben je je veel te duur betaalde dream8000 al zat ??
ik zal hier nooit zon ding neerzetten tenzij de prijs 40-50% zakt :D
ik ga maar verder met een AZbox premium HD+ met dual tuner verder die vergelijkbaar en ook nog is minder dan de helft kost als je hem vergelijkt met de afzetprijs van dream8000 die 999 pleuro's kost ....... crazy

met pijn in het hart neem ik afscheid van dream 7025.. frown


Nee hoor, ben 'm niet zat. Sterker nog, ben er zeer tevreden over. Heb er zelfs 2 cool . En nog een 7025+ ook, trouwens.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bopke
hee dreamers

ben je je veel te duur betaalde dream8000 al zat ??
ik zal hier nooit zon ding neerzetten tenzij de prijs 40-50% zakt :D
ik ga maar verder met een AZbox premium HD+ met dual tuner verder die vergelijkbaar en ook nog is minder dan de helft kost als je hem vergelijkt met de afzetprijs van dream8000 die 999 pleuro's kost ....... crazy

met pijn in het hart neem ik afscheid van dream 7025.. frown



nou Bopke veel succes met je AZbox en de groeten op het AZforum, want je zult dit forum toch zeker niet meer bezoeken?

groetjes uit zuid-limburg

ik wou dat ik wist wat ik niet wist, dan wist ik meer dan ik nu weet van mijn

Dreambox 8000HD en Xtrend 9500 met Triax 90 cm voor 13°E/19.2°E/23.5°E/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijne nu ruim 2 weken, en wil hem voor geen goud missen! En het geld wat ik ervoor heb betaald (€989,-) heb ik er graag voor over gehad wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Bobke

 

hoewel ik ook geen dm8000 zal aanschaffen vind ik dat je hier verkeerd bezig bent.

De dm8000 mag duur zijn maar in de ogen van de gene die hem hebben aangeschaft is hij het wel waard. Ik ben ook op zoek naar een dual hd tuner (want mijn dm7025 is een super ding), ik heb bij andere merken gekeken (ipbox en azbox) en ben tot de conclusie gekomen dat deze wel goedkoper zijn maar niet doen wat de dreambox wel doet, out of the box meteen werken.

 

Dus ga effe lekker ergens anders flamen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de beste ontvanger die ik tot nu toe heb gehad, super goed beeld, zeer stabiel, snel.

Ik heb indertijd ook naar al die andere "dreamboxkillers"gekeken. Helaas, op dit moment is er geen gelijkwaardig alternatief. Dus die van mij blijft ook nog wel even staan.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik wil hem ook niet kwijt. Super tevreden.

 

Ik geloof niet dat er iemand is, die zijn dm8000 kwijt wil.

Als er iemand dit bedrag spendeert, heeft daar meestal goed over nagedacht.

 

DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)
2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)
Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)
Synology DS214+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SpiekerJozef

Slik... heb hem.. heb hem gekocht! (24dec) Veel geld... maarrr WÁT een gaaf apparaat!!!

 

Zelfs mijn Viasat Nordic kaart werkt direct. (Werkte met geen mogelijk in een 7025 kaartlezer) Tevens even al mijn Sony AVC-HD films erop gezet... Goed, moet weer verder met mijn nieuwe aanwinst...

 

Succes verder met je flamewar ;-)

 

Later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een mooi apparaat, maar ik heb al één jaar problemen.

De eerste had meteen al een kapotte tuner B, de tweede is niet veel beter.

Onlangs voor reparatie bij DMM in Duitsland gehad, net voor de kerst retour ontvangen. Nieuwe voeding erin, nieuwe firmware, maar nog steeds problemen.

Ga morgen bellen en vragen om een goede oplossing.

Begin het een beetje zat te worden...!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook heel lang getwijfeld tussen de AZBox en de Dreambox 8000, en ben toch voor een dream 8000 gegaan en heb er nog geen seconde spijt van gehad. Wat een top apparaat zeg!! Ben alleen nog zoekende welke image ik het fijnst vindt, ben begonnen met OpenPLi daarna Newnigma2 en NabiloBlackHole en nu heb ik gemini2-460 er in zitten.

Dreambox One Ultra HD/Dreambox 8000 HD/Dreambox 500 HD/2x Xtrend ET400

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...