mr_rolin Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Ik ben al even aan het zoeken, maar ik kan er niets over vinden. Hoe werp je de dvd of cd uit na het kijken cq luisteren. Ik weet, dat er een DVD-Eject plugin bestaat (en die werkt ook in OpenPli), maar daar heb je wel het beeldscherm bij nodig. In de plugin DVD-player en Media-player kan ik niets vinden. Nu heb ik nog een interne dvd-drive met een tray en een uitwerpknopje, maar hoe doe ik dat dadelijk met mijn nieuwe Sony drive met slot-in? Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Plugin ??? Gewoon met het knoppie voorop de drive. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr_rolin Geplaatst: 29 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2009 Hi DeBeek, Gelukkig, heb ik mij voor niets zorgen gemaakt . Ik dacht werkelijk, dat op een slot-in drive geen eject knop zat en dat het dus alleen (zoals op mijn imac) mogelijk was om de dvd/cd via software eruit te krijgen. Ik ben weer helemaal opgelucht . Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freaky Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 maar in er is wel degelijk een plugin om de tray met de afstandbediening te openen en deze heet heel toepasselijk DVD eject. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Funfreak Geplaatst: 29 december 2009 Delen Geplaatst: 29 december 2009 Is dat niet wat riskant, zo'n plugin? Als ik er een DVD in heb en het klepje is dicht van de Dreambox, dan kan de DVD er nooit helemaal uit. Kan nooit goed zijn dat hij zo'n weerstand krijgt en mogelijk kans op beschadiging. Ik druk wel op het knopje op de DVD-brander (als m'n 8000 weer terug is van reparatie nummer 2). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr_rolin Geplaatst: 30 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 30 december 2009 Hi Funfreak, De mogelijkheid tot beschadiging is er denk ik wel (bij mij komt de tray maar 1 cm naar voren). Maar de maker van de plugin waarschuwt ook hiervoor in het popup scherm van de plugin. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen