Ga naar inhoud


Edision Argus VIP Receiver, Jullie mening?


Gast floberke

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Endeavour
Je kan anders toch ook gewoon je cam erin hangen met daarin de S3 kaart?

Zag deze toevallig in een advertentie. Is volgens mij de goedkoopste HD pvr en heeft ook mijn interesse gewekt.


Ik zou geen cam gebruiken als het ook met software kan. Dat is vaak veel sneller zappen en bespaart je een hoop geld.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik Heb via Marktplaats een Edision Mini op de kop kunnen tikken.

Deze is ongeveer gelijk aan de VIP alleen geen Ethernet e.d.

Ik heb via een duits forum ILTV Firmware erop gezet en dit loopt perfect met mijn seca3 kaart van CDS.

had in het begin veel last van crash/reboot-leed, maar 07-01-10 is nieuwe firmware uitgekomen en deze is een stuk beter.

Nu heb ik voor 70 euro een leuk HD ontvangertje met PVR-functie!

 

En oh ja, ik heb tot nu toe alleen maar CDS gecertificeerde ontvangers gehad, en ik kijk echt mijn ogen uit naar de hoeveelheid zenders en ik kan ze nu eindelijk eens op mijn eigen volgorde zetten... shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Inmiddels is enigma2 ook aangekondigd. Men is bezig met drivers voor de cardreader.

 

De Vip-2 receiver is geen simpele combo, maar een echte HD Twin Tuner (HD+ wordt ook ondersteund) en inmiddels al in alle diverse tuner combinaties voor minder dan €200,00 te krijgen! Het zijn dus ook plug-in Tuners. Dat maakt de ontvanger toekomstvast. Ik ken geen enkel ander alternatief die dit in deze prijsklasse kan.

 

Bij mijn duitse dealer zag ik heeeeeel interessante alternatieve software draaien op deze ontvanger :D:D:D:D , maar verdere info mag ik hier niet geven. Het is in ieder geval niet op basis van CS.

 

Wat mij opviel dat het zappen lekker snel gaat (<2 seconden), ook onder emus zoals CCcam, alleen tussen HD+ zenders is er wat vertraging van 3-4 seconden. En de DVB-T tuners was goed gevoelig in de ontvangst. In de meeste Twin receivers die ik getest heb is dit vaak minder.

 

De kleine jongens worden inmiddels ook al volwassen op HD gebied, dat doet mij in ieder geval deugd.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kunt natuurlijk ook voor de Ferguson Ariva 200 gaan.

Zelfde ontvanger, betere ondersteuning.

Ferguson levert de software die ook de Seca3 kaart ondersteunt.

Verder kun je CC doen.

En als klap op de vuurpijl, met gepatchte software zijn alle irdeto kanalen van C+ open.

Dus kijken zonder kaart.

Ik heb hem in Duitsland gekocht voor 119 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Avchanneleditor kun je de settings aanpassen;

CCcam werkt stabielV software. Enigma2 zal geen CCcam ondersteunen, dan zul je toch naar Incubuscamd moeten kijken.

 

Voor de Vip is enigma2 inmiddels al als RC2 uitgebracht, voor de oa. de VIP2 kun je zelf de voortgang volgen op:

 

http://gitorious.org/open-duckbox-project-sh4/tdt

 

Dagelijks worden bugs opgelost, er wordt flink vaart gemaakt.

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...