endurance Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 een klein drama in huize endurance. Ik had op nieuwjaarsdag de musical 'ciska de rat' opgenomen. Deze werd uitgezonden op NL1 via de AVRO van 20.20 tot 22.40 uur. Maar, ik heb deze in al mijn ijver alweer gewist. "uitzending gemist' is geen optie, omdat deze uitzending hier niet wordt geplaatst. Is er misschien iemand die deze musical heeft opgenomen en deze voor mij wil copieren. Uiteraard worden kosten vergoed. Graag bericht even via PM. Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jopiesat Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Geen paniek! Hij staat gewoon bij uitzending gemist hoor. Link naar Ciske de rat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
endurance Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Toppie, Had ik niet gezien, maar de avond wordt weer goed. Open haardje kan weer aan en het beretapijtje ervoor. Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prutsie Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 En wil je de DVD dan kan je onderstaand de .NZB file downloaden. Op Usenet staat de musical al een dag of 5. http://www.binsearch.net/?q=Ciske%20De%20Rat%20-%20De%20Musical%20(2009) succes, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 3 januari 2010 Delen Geplaatst: 3 januari 2010 Origineel bericht van: prutsie En wil je de DVD dan kan je onderstaand de .NZB file downloaden. Op Usenet staat de musical al een dag of 5.http://www.binsearch.net/?q=Ciske%20De%20Rat%20-%20De%20Musical%20(2009) succes, Peter. Ik zou dan maar doen want de kwaliteit van UG is niet zo sterk. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Satupz Geplaatst: 6 januari 2010 Delen Geplaatst: 6 januari 2010 Ben zelf naar de musical geweest vorig jaar. Dan heb je de beste kwaliteit ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen